torstai 29. heinäkuuta 2010

Vanheneminen.

Täytän tänään 34 vuotta. Mulla ei ole oikeasti ollut mitään ikäkriisiä koskaan vaikka semmoisesta olen täällä muutaman kerran kieli poskessa maininnut. Joskus pysähdyn ajattelemaan, etten ole saanut tähän ikään mennessä aikaiseksi kaikkea mitä ystävät ovat saaneet ja silloin iskee jonkinsortin "kriisi" joka kestää ehkä minuutin. Ihminen on juuri sen ikäinen kuin itse tuntee olevansa. Mielestäni elämä näin päälle 30-vuotiaana on ihanaa :) En kaipaa suunnattomasti aikoja kun olin 20 tai 25. Nykyään tiedän asioista enemmän ja arvostan elämää ja maailmaa aivan toisella tavalla kuin nuorempana :)

Läheinen ja rakas ystäväni muisti minua aivan ihanalla synttärilahjalla ja haluan esitellä lahjani täällä :)




L'Occitanen laventeli käsirasva ja käsisaippua <3 Nämä ovat aivan ihanat tuotteet <3

Sekä aivan mielettömän ihanan mansikkainen I love...strawberries & milkshake-huulikiilto <3


Kiitos rakas ystäväni S <3 :)

6 kommenttia:

  1. Mulla oli just joskus 21-22 vuotiaana semmonen olo että niinku kaikki muut olis saaneet jo jotain aikaan ja ovat ehkä jo naimisissa, lapsia ja se ammattikin. Toki itsekin olin ollut jo töissä ym.. Ja välillä tommonen olo tulee aina ennen synttäreitä :D, en tiiä miksi. Ja en mä vieläkään mikään kauheen vanha ole, mutta kyllä välillä hetkittäin iskee semmonen kriisi kun on jo tän ja tän ikänen :S :D.

    VastaaPoista
  2. Onnea! Minullakaan ei ole koskaan ollut ikäkriisiä, ja vaikea uskoa että sellaista tulisikaan, mutta aika sen näyttää :)

    VastaaPoista
  3. Oikein muhkeat onnittelut tätäkin kautta Nonnu sinulle <3
    Toivottaa Mallukainen pesueineen ;-)

    VastaaPoista
  4. Mansikka: Kiitos <3 :)

    I'm Lacking: Juuri tuollaista tunnen minäkin välillä, etenkin kun olen jo tämän ikäinen ja mulla ei ole vielä lapsia. Mutta kyllä niitä vielä ehtii tehdä :)

    Bompula: Kiitos <3 :)

    Ruu: Kiitos <3 :)

    Mallikainen: Kiitos ihana ystäväni <3 :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)