tiistai 20. heinäkuuta 2010

Pari uutta sutia.

Olen kauan jo haaveillut kunnollisesta sarjasta laadukkaita meikkisuteja ja pensseleitä. Olen ostanut muutaman yksittäisen sudin erittäin tyyriillä kappalehinnalla ja haaveillut samalla lottovoitosta, että voisin ostaa monta vielä lisää ilman konkurssia.

Koska uusi leikkikenttänihän on siis Ebay, hoksasin eräänä kauniina päivänä, että katsonpas sieltä laadukasta sutisarjaa. Ja simsalabim, sieltähän se löytyi:

34 uutta sutia!! I'm in make-up brushes heaven! 

Harjakset tuntuivat ihanan laadukkailta ja eivätkä irtoilleet tai olleet muutenkaan huononlaatuisia. Testailin lauantaina eka kerran suteja luomivärin laitossa ja eikä tarvinnut katua ostosta, toimii aivan loistavasti!

Love you guys <3 :)

4 kommenttia:

  1. Olivatko kalliitakin? :D

    VastaaPoista
  2. Mä olen ostanut vastaavan kanssa, ja rakastan niitä suteja kovasti, ei tarvii enää muutamalla pensselillä leikkiä :) Paljonko tuolle setille tuli hintaa?

    VastaaPoista
  3. Anonyymi & Ruu: Ei ollut kauhean kallis, tuo koko setti maksoi noin 20 euroa rahteineen. Olen ostanut täältä kotimaasta muutaman paremman sudin hintaan 8-10 euroa kappale :) joten tuo oli lähes ilmainen siihen nähden.

    VastaaPoista
  4. Mä oon kans ostanut Fräuleinilta vähän pienemmän vastaavan ja se on ihan huippu!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)