keskiviikko 23. kesäkuuta 2010

Bottega Verde.

Sähköpostiini tupsahti eräs kaunis päivä Bottega Verden mainoskirje. Se miksi sellainen tuli minulle on täysi mysteeri. Voi hyvin olla, että olen osallistunut johonkin kilpailuun ja sitä kautta ovat onkineet meiliosoitteeni. No eniveis, klikkailin BV:n sivuille ja kadotin jälleen järkikultani. Yhtäkkiä huomasin, että olin klikkaillut jo muutaman kympin edestä kaikkea kivaa ostoskoriin ja olin kovaa vauhtia menossa kassalle.

Tuotteet tulivat muutamassa päivässä ja tässä ostokseni:

Kantapääni ovat kuivat koppurat ja omistan jo entuudestaan melko hyviä jalkavoiteita, mutta en voinut vastustaa kiusausta kun tämä tuli sivuilla vastaan. Voide sisältää ureaa(!!) ja olen kuullut, että se jos mikä tekee eetvarttia kantapäille. Olen nyt testaillut tätä ihanuutta ja tuoksu on ihana (ei haise urealle) ja koostumus on kuin silkkiä. 

Tämä taisi olla lasten suihkugeeli, mutta ei haittaa. Tuoksu on karkkimaisen ihana, vadelmaa ja sokeria. Nam nam nam!

Tämä on ehkä parhaimman tuoksuinen suihkugeeli minkä koskaan olen omistanut! Mangoa parhaimmillaan! Aivan ihana ja riittoisan tuntuinen :)

Olen vartalovoidefriikki ja ostelen vartalovoiteita tämän tästä lisää. Bottega Verdeltä löytyi tämä ihanan tuoreen persikan tuoksuinen vartalovoide joka on ylellistä ja saa ihon tuntumaan uudistuneelta ja raikkaalta.

Koska mieheni ostelee minulle tämän tästä jotain ihanaa, ostan minä myös hänelle vastaavasti tämän tästä pieniä lahjoja. Tilasin hänelle miehekkään suihkushampoon jossa on raikas ja sporttinen tuoksu.

Kaupanpäälliseksi sain ihanan virkistävän happea ja lakka-marjaa (sanon muuten mielummin lakkaa hillaksi) sisältävän kasvojen puhdistusaineen. Tämä putsaa myös meikin (+silmämeikin) ja iho tykkää :) Loistava tuote! Harmi vain, että tätä ei ole laisinkaan myynnissä, pullon kyljessä lukee NOT FOR SALE enkä löytänyt tätä laisinkaan BV:n sivuilta.

Näytteitä tuli myös paketin mukana. Manteli-käsivoidetta, Veriappelsiini-vartalovoidetta ja 2 kpl aurinkovoiteita.

Oletko sinä tutustunut tähän ihanaan italialaiseen luonnonkosmetiikkaan? :) Minkälaisia kokemuksia sinulla on tuotteista?

Linkki sivuille:Bottega Verde

ps. Tässä vaiheessa allekirjoittanut on jo tilannut lisää tuotteita Bottegalta. Niistä lisää myöhemmin.

2 kommenttia:

  1. Ihanan näkösiä noi 2-3 -kuvan purkit, jotenkin söpöjä.

    VastaaPoista
  2. I'm Lacking: Niin on :) ja tuotteet ovat niiin hyviä!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)