lauantai 19. kesäkuuta 2010

88.

Minua ei tarvitse paljoakaan houkutella tai maanitella kun kyse on kosmetiikasta. Innostun aina uutuuksista ja ahmin tietoa muista kosmeblogeista. Tästäkin ihanuudesta luin parista eri blogista.
Olen tässä viime viikkoina hurahtanut Ebay:n antiin ja postiluukusta on kolahdellut päivittäin jotain ihanuutta. Kuten myös tämä.

Musta neliskanttinen pahvilaatikko jonka sisällä....


...musta kiiltävä rasia....

...ja kannen alta paljastuu 88 shimmer luomiväriä! Tämä on kuin joulu minulle, näin monta luomaria yhdessä laatassa! Me likey!

Tilasin tämän ihan summamutikalla Ebaysta, hintaa rahdin kanssa tuli noin 11 euroa ja toimitusaika oli reilu viikko. Vähän jännäsin tuleeko paletti ehjänä perille ja tulihan se! Olen testannut jo muutamia värejä, mutta koska en ole mikään ammattilainen silmämeikin teossa, en liitä tänne kuvia testailuistani.
Nappien pigmentti on ihan ok, odotin ehkä hitusen parempaa, mutta ei nämä huonoja ole missään tapauksessa. Innostuin asiasta sen verran, että mulle on tulossa nyt 120 paletti, jossa on mattavärejä kuin myös metalli- ja shimmervärejäkin. Se oli astetta kalliimpi paletti ja on merkiltään Manly. Tämän kuvassa olevan merkkiä en tiedä, koska sitä ei missään lukenut. 

Luomivärejä ei voi koskaan omistaa liikaa.

2 kommenttia:

  1. Oi mikä ihana värien kirjo! Itse en kyllä osais luomiväreillä tehdä yhtään mitään, joten ihan kiva tyytyä ihastelemaan ruudun tältä puolen :D

    VastaaPoista
  2. Mä ostin samanlaisen pari viikkoa sitten ja oon kyllä tykänny kovasti :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)