maanantai 21. kesäkuuta 2010

100 asiaa.


Raotan vähän salaisuuksien verhoa ja kerron itsestäni 100 asiaa:

1.Olen syntynyt Ruotsissa, mutta olen muuttanut Suomeen jo lapsena.

2.Olen kasvanut uusioperheessä.

3.En ole  missään tekemisissä biologisen isäni kanssa, en edes kutsu häntä isäksi. Isäpuoleni on minulle ainoa oikea isä.

4.Minulla epäiltiin diabetesta kun olin lapsi, mutta onneksi minulla ei ollut sitä.

5.Olen aina ollut äärimmäisen eläinrakas, minulla on ollut kissoja ja kaksi koiraa. Kisut ovat siirtyneet kehräämään kissojentaivaaseen ja toinen koirista on koirien taivaassa, toinen koira asuu vanhempieni luona.

6.Ajattelin joskus teini-ikäisenä etten koskaan halua lapsia. Mutta näin aikuisiällä mieli on muuttunut,  haluan yhden lapsen ja mieheni on samaa mieltä. Kumpikaan meistä ei haaveile suurperheestä.

7.Olen hyvin hyvin tarkka ja pidän kotini aina siistinä. Voisi sanoa, että olen siivoushullu.

8.Haluan, että kaappini ja laatikkoni ovat myös järjestyksessä. Tällä hetkellä vaatehuone näyttää uhkaavasti siltä, että siellä vallitsee hallitsematon kaaos.

9.Olen naimisissa toista kertaa elämässäni. Nuorena solmittu avioliitto päättyi kun olin 27-vuotias. Toisen kerran astuin avioon 32-vuotiaana.

10.Minulla on pikkuveli joka on minua kaksi vuotta nuorempi. Hänen pieni tyttövauvansa on minulle maailman tärkein ja rakkain lapsi <3

11.Tällä hetkellä asun Varsinais-Suomessa.

12.Olen asunut Espoossa pari vuotta. Sen aikana menetin sydämeni pääkaupunkiseudulle.

13. Vaikka olenkin jättänyt toisen jalkani pk-seudulle rakastan olla varsinais-suomalainen.

14.Minulla on sukujuuret äidin puolelta Karjalassa ja Varsinais-Suomessa. Ukki oli Jaakkimasta ja mamma Säkylästä. Biologinen isäni on Lapin läänistä josta molemmat sen puolen isovanhempani ovat myös. Juureni istuvat siis myös tiukasti Suomen Lapissa.

15.Olen äärettömän kärsimätön luonne. Kestän kauhean huonosti ihmisiä jotka olevinaan tietävät kaikesta kaiken. Inhoan vastuuntunnottomuutta, vetelyyttä, saamattomuutta, epäreiluutta, itsekkyyttä, empatian puutetta ja tahdittomuutta.

16.Minulla on luonnonkiharat hiukset jotka menevät afroksi jos en föönaa niitä suoraksi. Kirous ja siunaus samassa paketissa.

17. Kunnioitan sotaveteraaneja todella paljon.

18.Rakastan Kentin musiikkia. Kuuntelen laidasta laitaan vaikka mitä, esim. vanha kunnon eurodisko kolahtaa aina ja klassisen musiikin sävelkulut lämmittävät korvaani.

19.Euroviisut ovat minulle hyvin tärkeä tapahtuma <3 Olen lapsesta asti seurannut kisoja joka vuosi ja se on minulle joka keväinen Suuri Juttu.

20. En häpeä tunnustaa, että seuraan monia realityohjelmia ja oikeasti tykkään niistä. Odotan jo innolla uutta BB-kautta!

21.Olen hyvin laiska liikkumaan, suunnittelen päässäni aina hienot liikuntaohjelmat, mutta tosipaikan tullen siirrän aloituksen "ensi viikkoon".

22.Rakastan tuoksukynttilöitä.

23.Rakastan suomalaista taidelasia.

24.Kerään Muumi-mukeja.

25.Jos mua haluaisi rangaista oikein pahasti, multa otettaisiin televisio ja tietokone pois ja mulle soitettaisiin 24 tuntia vuorokaudessa J.Karjalaisen, M.A. Nummisen, Suurlähettiläiden, Oasiksen, Anssi Kelan, Mamban tuotantoa.

26.Rakastan kosmetiikkaa <3 Olen Avonin kauneuskonsultti ja mielestäni Avonin kosmetiikka on ihanaa. En kuitenkaan käytä pelkästään Avonin tuotteita vaan myös paljon muitakin merkkejä.

27.Olen todella kiinnostunut kaikista mystereeistä. Kaikki yliluonnollinen kiinnostaa. Rakastan myös lukea dekkareita (varsinkin ruotsalaisia).

28.Mielestäni täydellinen vapaapäivä pitää sisällään shoppailua, hyvää ruokaa, leffan katselua, mukavaa yhdessäoloa joko isännän kanssa kahden tai ystävien seurassa.

29.Sisustaminen on yksi intohimoistani <3 Jos olisin tolkuttoman rikas, shoppailisin vieläkin enemmän sisustusjuttuja. Katson aina mielelläni kaikki sisustusohjelmat.

30.Tykkään saukoista, lampaista, siileistä, hylkeistä, pandoista, lumileopardeista, norsuista, tiikereistä, lehmistä, vompateista, orangeista, karhuista.

31.Minulla on paljon pisamia naamassani. Kesällä ne tuplaantuvat.

32.Olen värjännyt hiuksiani 12-vuotiaasta asti. Voisi sanoa, että hiuksissani on ollut kaikki mahdolliset värit! Tällä hetkellä olen punapää :)

33.Jos saisin valita mitä tekisin työkseni olisin kuvaamataidonopettaja, valokuvaaja tai kirjailija. Tai sitten pitäisin pientä sisustuskauppaa jossa myytäisiin myös käsitöitä, itsetehtyjä hilloja ja kosmetiikkaa.

34.En ole koskaan käynyt Euroopan ulkopuolella.

35. Tupakoin, mutta ajatuksena olisi lopettaa.

36.En ole ikinä koskaan kokeillut mitään huumeita, enkä kokeile.

37.Tykkään ottaa alkoholia silloin tällöin, mutta voin olla tosi pitkiä aikoja juomatta. Viimeksi olen ollut kunnolla huppelissa tammikuussa 2009. Tykkään valkoviinistä, oluesta, Rekordeligin siidereistä.

38.Inhokkiruokani on pinaattikeitto. 

39. Olen aikuisiällä opetellut syömään perunamuusia.

40. Inhoan marmelaadia, mutta rakastan marsipaania.

41.En koskaan mene meikit naamassa nukkumaan, vaikka olisin miten väsynyt pesen aina kasvoni.

42.Minulla on useita shampoita ja hoitoaineita, pesen melkein joka kerran eri tuotteilla.

43.Kuuntelen todella paljon musiikkia.

44.Rakastan kirjoja, minulla on hyllyssäni kymmeniä kirjoja.

45.Mieheni mielestä teen maailman parhainta makaroonilaatikkoa ja lämpimiä voileipiä <3

46.Minulla ja äidillä on hyvät välit. Äiti on paras ystäväni. Kerron hänelle aina kaiken ja tykkään ostella äidille pieniä lahjoja.

47.Rakastan shoppailua. Vietämme mieheni kanssa monesti lauantait shoppaillen. Kaksi shoppailuhullua on löytänyt toisensa. Kuinka moni voi sanoa, että oma mies tykkää käydä esim. Ikeassa? :D Minä voin.

48.Olen äärimmäisen naisellinen. Rakastan kaikkea tyttöjuttuja, meikkejä, koruja, hajuvesiä.

49.Joskus olen melkoinen kielioppi-natsi, vaikka saatan itse kirjoittaa väärin.

50. Pidän pariskuntailloista, lautapelit on ihan parasta <3 Jutustelua ja mukavaa tunnelmaa.

51.Kesä on paras vuodenaika. En ole talvi-ihminen yhtään tippaa.

52.Jos minulla on joskus mahdollisuus, muutan eläkepäivilläni mieheni kanssa Kreikkaan. Haluan sinikattoisen valkoisen talon, valokuvaan päivät ja meillä on monta kissaa.

53.Mielestäni Suomessa on liian löysä rikoslaki koskien eläinrääkkääjiä, raiskaajia, pedofiileja.

54.Minua alkaa pyörryttää jos näen verta, silti haluaisin päästä joskus seuraamaan ruumiinavausta!

55. Minulla on paljon kavereita, mutta vain muutama tosi ystävä keille kerron kaikki ilot ja surut.

56.Mieheni on elämäni rakkaus <3 rakastan häntä aivan mielettömästi. Ja kun olemme erossa, kaipaan häntä heti <3

57.En niin kauheasti tykkää ajaa autoa. Kynnys ajamiseen on noussut ja se harmittaa minua.

58.En ole koskaan ajanut mopoa tai ollut sellaisen kyydissä En myöskään ole ollut koskaan moottoripyörän kyydissä.

59.Taidan olla hieman materialisti.

60.Lähetän aina joulukortit ja tykkään askarrella ystäville myös synttärikortit <3 Kortit ovat ihania, olen säästänyt kaikki kortit mitä elämäni aikana olen saanut.

61.Rakastan kutomista! En koskaan ole ollut hyvä käsitöissä, mutta muutama vuosi sitten innostuin tekemään käsitöitä ja olen tullut ihan taitavaksi kutojaksi.

62.Kärsin astmasta, allergioista ja huonosta ruoansulatuksesta. Ihoni palaa auringossa. Minulla on silmälasit.

63.Rakastan piirtämistä.

64.Ikävöin edelleen lemmikkejäni jotka ovat siirtyneet lemmikkien taivaaseen.

65.Kodissamme on paljon valokuvia esillä.

66.Haluaisin Mopsin tai Griffonin. Jos ottaisin kissan, se voisi olla Sininen Brittiläinen.

67.Mielestäni lemmikille pitää antaa hassu nimi.

68.Olemme mieheni kanssa päättäneet nimet tytölle ja pojalle jos joskus saamme lapsen.

69.Olin lapsena partiossa 5 vuotta.

70.En ole kovinkaan uskonnollinen, uskon ehkä johonkin korkeampaan voimaan, joku voisi kutsua sitä Jumalaksi. Uskon kohtaloon ja johdatukseen.

71.Haavenani on joskus nähdä Madonnan konsertti livenä. Viime kesänä en kuitenkaan lähtenyt katsomaan Madonnaa Jätkänsaareen.

72.Haluan joskus matkustaa Jenkkeihin,  Thaimaahan, Australiaan, Englantiin, Skotlantiin, Kroatiaan. Jostain syystä en kuitenkaan haluaisi koskaan matkustaa Etelä-Amerikkaan tai Intiaan.

73.En juo maitoa ollenkaan. Lopetin maidon juonnin 10-vuotiaana. Piimää kyllä juon. Olen oikea piimävasikka. Ja syön jugurttia todella paljon.

74.Olen lopettanut kahvinjuonnin joulukuun 19.päivä 2001.

75.En osaa luistella.

76.En ole koskaan lasketellut.

77.Rakastan pesäpallon pelaamista. Pelasin ala-asteikäisenä pesiskerhossa ja se oli kivaa.

78.Tykkään suomalaisista elokuvista. Pitkä kuuma kesä, Kuutamolla, Sooloilua, Onnen Varjot, Lapsia ja aikuisia, Varekset jne.

79.Etuhampaissani on posliinikuoret.

80.Minulla on järjetön hammaslääkärikammo.

81.Rakastan vaatteita! Jos löydän hyvän vaatteen, saatan ostaa sen monena eri värinä :)

82.Minussa asuu pieni teini. Tykkään ihan hirmuisesti Hello Kitty-tavaroista, pehmoleluista, teiniteeveesarjoista esim. Gossip Girl. Kuuntelen Uniklubia  ja Negativea. Ja varsinkin Uniklubi on ihan mieletön!

83.Inhoan sanaa ihq.

84.En tykkää juoda sokeroituja limsoja, juon aina light-versioita.

85.Rusinat eivät mielestäni sovi mihinkään ruokaa tai leivonnaiseen. Tai edes mysliin.

86.Jos syön roskaruokaa, valitsen mielummin Mäkkärin kuin Hesen.

87.Minulle on sanottu, että olen Drew Barrymoren näköinen. En kyllä omasta mielestäni ole.

88.Minulle on myös sanottu, että olen Sari Siikanderin näköinen. Tätäkään en allekirjoita.

89.Juon paljon teetä.

90.Pidän puhelimeni aina öisin äänettömällä.

91.Tykkään nukkua päiväunia.

92.Pidän enemmän valkokullasta kuin keltakullasta.

93.Olen päässyt elämäni aikana kolme kertaa televisioon.

94.Osaan heiluttaa korvalehtiäni.

95.Lempituoksujani ovat tuore pulla, vastaleikattu nurmi, saunavihta, kesäsade, laventeli, sitruuna, puhdas pyykki.

96.Tykkään ukkosesta.

97.Inhoan nykyajan kännyköitä koska niissä on liikaa toimintoja.

98.Haluaisin joskus elää lukioaikani uudelleen. Silloin oli mielettömiä kotibileitä ja meillä oli hyvä luokka.

99.Rakastan Crocs-kenkiä

100.Pelkään sammakoita yli kaiken.

2 kommenttia:

  1. Hauskat 100 asiaa. Vihdoinkin blogi, joka on ihan oikeasti "hyvän mielen blogi". Jään seuraamaan :)

    VastaaPoista
  2. Light-heeled rush: Kiitos ihanasta kommentista <3 :) Ja tervetuloa lukijaksi!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)