torstai 27. toukokuuta 2010

Värinvaihtoviikot.

Olen ollut aina kova tyttö värjäämään hiuksiani ja päässäni on vuosien mittaan ollut melkoinen määrä erilaisia värejä sekä hiustyylejä.
Nyt olen vuoden päivät kulkenut melko tummissa hiuksissa, melkeinpä mustissa. Tosin mustalla en ole värjännyt kertaakaan vuoden aikana vaan olen käyttänyt tummanliilaa tai mustanliilaa. Okei, myönnetään, mustahan se tukka on ollut :D Tai ainakin siltä moneen silmään näyttänyt. Meidän iskä kysyi kerran minulta tässä, että "onko sulla joku musta kausi menossa?" :D
Nyt kesän kynnyksellä mua alkoi mustan värin goottimaisuus tympimään ja päätin vaihtaa raikkaaseen punaiseen joka on myös vieraillut aikoinaan hiuksissani.

Ostin viime viikolla kauppareissulla Garnierin uudistunutta värinpoistoa ja samalla nappasin hyllystä Schwarzkopfin Live Color XXL-värejä 2 kpl (olivat tarjouksella 2 kpl yht.hintaan 16,50 €) sävyä Red Violet Extreme.

Noh, lauantaina sitten lätkäytin värinpoiston päähäni ja tässä tulos:

Tässä siis lähtötilanne, mustahan tuo tukka on, ei pääse mihinkään.

Ja tässä värinpoiston jälkeen. Hiukseni kärsivät yllättävän vähän käsittelystä! Olin hieman huolissani miten hiukseni kestävät tämän päähänpistoni taas, mutta hyvin kestivät :)

Maanantaina sitten laitoin Live-värin päähäni ja tästä tuli tosi kiva :) Ainoa mistä olen huolissani on se, että tämä väri tuskin pysyy kovin kauan kauniina. Punaiset värit kun tuppaavat haalistumaan tosi nopsaan :( Mutta toivotaan, että pysyy nyt edes hetken nättinä :)

Oletko sinä vaihtanut hiustenväriä kotosalla? Miten onnistuit? :) 
(Voisin koota kuvakokoelman hiusväreistäni vuosien varrelta jos jota kuta kiinnostaa? :))

5 kommenttia:

  1. mä käytän tätä: http://www.villikihara.fi/cat/product_details.php?p=433 ja noista sitä punaisille tarkoitettua. Toimii mulla ainakin ihan kivasti :)

    VastaaPoista
  2. Laitoin sulle sähköpostia.. ^^

    VastaaPoista
  3. Oih, toi uus väri on herkku!! Aivan ihana!! <3 Sulle sopii punainen ihan sikahyvin!! <3

    Mää kans tympäännyin omaan tosi tummaan tukkaani, se oli kiva aikansa, mut tällain kesällä on kiva kun on vaaleammat hiukset. Ja mää sain kans töissä kuunnella noita gootti-kommentteja... :DD

    VastaaPoista
  4. Mulla oli nuorempana yleensä vihreä tai sininen irokeesi, sit vuosia mustat ja nyt on varmaan ainakin 5 vuotta ollu pelkkää punaista ja violettia. Mahongin tyylisiä värejä oon käyttänyt. Noita Liven värejä oon joskus kokeillu, mut niillä tuntuu päänahka palavan irti, niin en uskalla enää ostaa. Niissä on kyllä hyviä sävyjä. Viime kesänä blondasin ekaa kertaa ikinä ja värjäsin pinkiksi ja mietin pitäiskö tänä kesänä tehdä samoin. Tarvii vaan jonkun toisen laittamaan värin päähän. Aiemmin oli helppoa värjätä yksin, mut ei enää rastojen kanssa.

    VastaaPoista
  5. Mörri: Mitä pinkki-väriä oot käyttänyt? Silloin kun mä värjäsin vielä shokkiväreillä (kirkkaanpunainen, fuksianpunainen) ostin värit aina Tetuanista, nettisivujen mukaan niillä ei näköjään olekaan enää niitä värejä myynnissä, mutta Leather Heavenilla näköjään on :)

    https://www.leatherheaven.com/?m=pro&a=prolist&cat=46

    Ootko noita värejä koklannu? :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)