maanantai 31. toukokuuta 2010

Toukokuussa loppuneet osa 3.

Ja vielä yksi loppuneet-postaus toukokuun loppumetreillä! :)

Suosikkinaamioni Avonin Planet Spa-sarjan Kuolleenmeren Mineraalinaamio loppui. Mulla odottaa jo toinen tuubi tätä kaapissa, joten siitä voi päätellä, että TYKKÄSIN! :) Loistava syväpuhdistava savinaamio, joka oikein imee huokosista kaiken lian ja epäpuhtauden pois. 

Huhtikuussa ostamani Garnierin mineraalidödö loppui myös, tykkäsin tästä tosi paljon. Eka dödö pitkään aikaan joka todella piti kainalot kuivina ja hyväntuoksuisina koko päivän :) Eikä kuivattanut ihoa.

Lähestulkoon samaan aikaan loppuivat Lidlistä ostamani suihkugeelit! Kaikista tykkäsin, tuoksuja oli maito-aloevera, mango ja frangipani-gingko (whatever they are?) Voisin toistamiseen ostaa näitä Lidlin suihkusaippuoita, nämä ajavat asiansa todella hyvin :)

Avonin Manteliöljy-Avokado hoitoaine loppui myös. Shampoota jäi vielä käyttöön, mutta mulla loppuu aina hoitoaine ensin. Tykkään tosi paljon näistä edullisista Naturals-sarjan hiustenhoitotuotteista, tämä kyseinen hoitsikka ainakin hoiti minun luonnonkarheita hiuksia ihanasti :)

Voi nyyh, eräs lempparivartalovoiteistani loppui :( Ystävättäreni toi tämän Twisted Peppermint-voiteen minulle Miamista tuliaisina ja olen käyttänyt tätä hyvin säästeliäästi, mutta siltikin mokoma loppui liian aikaisin! Tuote on Bath & Body Worksin ja valitettavasti näitä ei saa (ainakaan mun tietääkseni) Suomesta. Voi olla, että Ebay:n kautta voi tilata näitä tuotteita, mutta Bath&BodyWorksin nettisivusto ilmoittaa ainakin etteivät toimita Eurooppaan.

Kaksi lempihiustenhoitotuotettani näki myös lopun. Aussien Miracle Moist-shampoo ja 3 Minute Miracle Lucious Long-tehohoitsikka. Kummastakin tykkäsin kuin hullu puurosta ja aion hankkia kumpaakin lisää jossain vaiheessa. Varsinkin tuo pitkien hiusten naamio oli aivan mieletön! Mulla on toinen 3 minuutin Aussien naamio vielä jäljellä, mutta se ei ole läheskään yhtä hyvä kuin tämä! 

Avonin Naturals-sarjan mansikkanaamio loppui myös. Tämä ei kuulunut suosikkinaamioihini oikeastaan missään vaiheessa, paitsi ihanan mansikkaisen tuoksunsa puolesta. Itse naamio oli tosi vetelää, ohutta ja eikä ainakaan minun iholle tehnyt mitään ihmeitä. Enemmänkin tämä on sellainen hyvänmielen-naamio, jos haluaa nuuskuttaa mansikantuoksua ja laittaa kevyen naamion, silloin kannattaa ostaa tämä. Tuote on niin hellävarainen, että sitä voi huoletta käyttää vaikka päivittäin koska se ei paljoa ihoa hoida.

4 kommenttia:

  1. Sait kyllä kuulostamaan ton Planet Span Kuolleenmeren Mineraalinaamion aika houkuttelevalta. :) Vaikka en tuoksusta tykkääkään, pitänee harkita jos tilais tota jossain kohtaa! :D Ja tota Garnierin dödöä pitää ainakin kokeilla! :)

    Mää katon elokuussa New Yorkissa jos jostain löytyis lisää tota Bath & Body Worksin kosmetiikkaa, tuon sulle sit jotain kivaa... ;))

    VastaaPoista
  2. Sarppa: Juu, siis tuo naamio on ihan mahtava, eikä se vahva tuoksu tuossa niin häiritse, varsinkin kun tuo pestään pois kasvoilta :)

    Voi että <3 :) jos niiltä löytyy jotain missä on mangoa tai jotain marjaa, niin bring it on :)Mutta ei saa ottaa mitään stressiä ja tuot ensisijaisesti itsellesi. Jos laukkuun mahtuu, niin sitten aattelet vasta tuliaisia :)

    VastaaPoista
  3. Jos haluan ostaa noita avoneita, niinkun nyt tuota naamiota on PAKKO saada, niin kannattaisko mun tilata sitä sulta, vaiko etsiä paikallinen myyjä?

    VastaaPoista
  4. Mörri: Ihan miten itse haluat :) Toki mä voin lähettää sulle kuvaston ja sä laitat mulle tilauksen. Kun tilauksen summa + postarit (jotka on 8,50-10,05 € riippuen siitä paljonko tuotteita on, jos on jotain kevyitä, ne tulee kirjekuoressakin, silloin postarit on 1,60-3 euroa) näkyy mun tilillä, laitan paketin tulemaan :) Voidaan toimia näin jos haluat, en valitettavasti tiedä ketään konsulttia sieltä päin missä sä asut. Monet ns. tuntemattomat konsultit saattaa alkaa värväämään herkästi konsultiksi, mutta mä en tee sitä, mun mielestä on kiva kun mulla on omat asiakkaat ja mä lähetän postikuluja vastaan heille tavarat asuvatpa he sitten missä päin Suomea tahansa.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)