keskiviikko 7. huhtikuuta 2010

Ruskea meikki.

Tein aamulla pitkästä aikaa "normaalin" ruskeasävyisen meikin. Minulla on hyvin siniset silmät ja ruskea sopii silmieni väriin hyvin. Ja ruskea on aika pettämätön väri silmämeikissä, joskin se on hieman mielikuvitukseton.
Noh, tänään kokeilin silmämeikissäni myös kaunista oranssinpunaista joka löytyy uudesta Avonin Aquadelic-luomivärikvartetista josta kirjoittelin viime viikon loppu puolella. Ruskean sävyä otin Grimasin napista ja laitoin vielä Inglotin Double Sparkle-ruskeaakin vähän elävöittämään. Silmän sisänurkkaan laitoin myös Aquadelic-paletista löytyvää helmiäisvalkoista.

Tämän näköinen tulos tuli, kuvat on kuvattu kolmessa eri valossa:

En laittanut ylärajausta ollenkaan, harvemmin käytän sitä jos kyse on päivämeikistä. Mielestäni tuli nätti meikki ja silmät näyttävät sinisemmiltä :)

Tässä toinen silmä vähän erilaisessa valossa. Minulla on paljon pisamia heti silmien alla, joten tiedoksi ettei kuvassa näkyvät ruskeat pisteet ole varissutta luomiväriä vaan pisamia :)

Ja vielä kuvattuna kylmemmässä valossa. Voivottelin jälleen noita onnettomia tynkäripsiäni. Kunpa olisi kauniit, pitkät ripset, eikä moiset alaspäin sojottavat poronripset :(

5 kommenttia:

  1. Kiukkupussi: Kiitos :) Moni on luullut, että mulla on piilarit :D ei ole, ihan on luomut!

    VastaaPoista
  2. Helposti luulisi, kun väri on vielä noin tasainen. :)

    VastaaPoista
  3. Mä tykkään Maybellinen Lash stiletto -ripsarista. Pidentää tosi tehokkaasti ja on mukavan sellanen "kuiva" eikä sotke! Mun ripset ei kyllä oo mitenkään erityisen lyhyet. Suosittelen joka tapauksessa! Pitäis ostaa uus - odottelen, josko lähiaikoina ois Hullut päivät, kun sieltä edellisenkin halvalla löysin :)

    VastaaPoista
  4. Sari: Juu, mulla on sitä ripsaria! Se on kyllä hyvä :)"kuivempi" ripsari on myös mun makuun, sen kanssa saa ripset jämähtämään siihen asentoon mihin ne on taivutettukin :)

    Hullut Päivät luulis olevan kohta, koska hiljattain oli 3+1 päivät Sokoksella ja eikös noi Galna Dagarit ole heti peräjälkeen :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)