maanantai 29. maaliskuuta 2010

Ostoksilla Inglotissa.

Poikkesin tänään kauppareissullani Inglotissa. Olen koko viikonlopun ajatellut päässäni mitä sieltä ostaisin ja päätin, että ostan nyt ensin 3 luomivärinappia ja yhden huulipunan. Tästä on hyvä aloittaa :) Luomivärinapeissa on herkullisia värejä vaikka kuinka, mutta ajattelin pelata varman päälle ja ottaa ensimmäisiksi väreiksi ruskean eri sävyjä. Huulipunan sävyn olin myös valmiiksi katsonut ja halusin hieman kylmän sävyisen helmiäispunan.

Tässä kuvina ostokseni:

Huulipunassa tyylikäs hylsy.

Sävy 187.

Iholla luonnonvalossa kuvattuna.

Sävyt Double Sparkle 456. Double Sparkle 462 ja Matte 352.

Tässä sävyt iholla luonnonvalossa.

Mä luulen, että palaan piakkoin jälleen ostoksille Inglotiin. Mua himottaisi hankkia sellainen luomiväripaletti johon saa itse valita sävyt. Ja toinen huulipunakin olisi kiva. Ja ehkä joku huulikiilto. Ja ja ja... :D Kyllähän siellä riittää vaikka mitä ihanaa.

5 kommenttia:

  1. voi, mä niiiiin odotan jo noita, voi olla että villiinnyn ihan täysin violettien luomivärien kohdalla, ne on aina ollut ehdoton heikkous mulle :D

    VastaaPoista
  2. Ruu: Sama juttu! Seuraavaksi aion ostaa muutaman violetin, ehkä jonkun ihanan oranssin, vaaleanpunaisen, turkoosin ja ehkä jonkun harmaan.

    Voin kertoa, että siellä kaupassa iskee hulluus!! :D

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti Inglot tulee kohta Helsinkiinkin, niin pääsee ihastelemaan ja ostelemaan :)

    VastaaPoista
  4. pelottaa jo ajatus siitä miten sielllä käy :D no onneksi sitä ei vielä ole täälläpäin, ehtii netissä hieman tarkkailla sävyjä ja tehdä jonkinmoisen listan ja yrittää pitäytyä siinä. Raportoi sitten miten nuo käyttäytyy, että onko hintansä arvoisia :D

    VastaaPoista
  5. Terhen: Syksyllä vissiin on tulossa :) Facebookissa on faniryhmä, käy sieltä tsekkaamassa mitä sanotaan :)

    Ruu: Mä teen raportin kun olen testannut noita mitä ostin :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)