keskiviikko 10. maaliskuuta 2010

Helsinki.

Lähdimme viime perjantaina Helsinkiin. Alunperin meidän piti mennä katsomaan lempiyhtyettäni Kentiä Hartwall Arenalle, mutta Kentin keikka siirtyi sunnuntaille :( Meillä oli kuitenkin hotellivaraus tehty ja olimme suunnittelleet pitävämme miniloman joten lähdimme silti matkaan :) Kävimme Espoon Leppävaaran Sellossa ostoksilla sekä Helsingin Vallilassa Valtteri-kirppiksellä kohnaamassa.

Tässä vähän Helsingin tuonteja kotiin :)


Sellon Gina Tricotista löytyi kiva trikooneuletakki :) Ihanan kevyt ja pehmeä materiaali. Hinta ei päätä huimannut, 4,90 €


Gina Tricotista löytyi myös kaksi kivaa t-paitaa :) Alice in Wonderland-henkeen "We are all mad"-paita ja sekä kiva kesäinen ankkuripaita :) Paidat 9,90 € kpl. 


Tämä on oikeastaan mieheni ostos, mutta sovimme, että voimme käyttää näitä kummatkin :D Ihanat trendilasit ilman vahvuuksia. Sellon Ninja-korukauppa, 10 €


Mieheni nauraa aina minulle, että olen todennäköisesti ollut harakka entisessä elämässäni, koska olen aina kaiken bling blingien perään :D Tälläinen ihana löytyi Sellon Ninja-korukaupasta, 9,50 €


Samasta kaupasta löytyi myös ihana ranneketju trapetsilukolla. 14,50 €


Ja samasta putiikista oli vielä pakko ostaa tämä :) Yllätys yllätys, kissanpää :D ehkä jopa hieman Hello Kitty-henkinen :) 9,50 €


Ja lisää kissoja! Valtterista löysimme nämä ihanat koristetyynynpäälliset. Hinta 4 € kpl. Tekstissä sanotaan:
" Cats are kindly masters, just as long you remember your place" :)


Samalta myyjältä ostin bling-kellon :) (olen myös armoton kellofriikki!)
Hinta 6 €.

Vierailimme myös serkkuni perheen luona ja sain rakkaalta serkkutytöltäni meidän isoäidin vanhan suolapurkin. Olin niin kiitollinen kauniista esineestä! :) Vanhat esineet kun sulattavat aina minun sydämeni :)



9 kommenttia:

  1. Miksi joku haluaa ehdoin tahdoin rillit ilman vahvuuksia, kun eräät haluaisivat niistä POIS :D Nimim. rillipää

    VastaaPoista
  2. Kaisa: Kyllä meitäkin löytyy :) Mulla on itsellä silmälasit ihan vahvuuksilla, en ole koskaan kokenut tämän 23 vuoden aikana kun rillit ovat olleet, että ne ois jotenkin huono juttu. Asia on tietysti eri niillä ihmisillä kenellä on tosi huono näkö ja siksi haluaa rilleistä eroon. Sen ymmärrän ihan täysin.

    Kyllä mun mielestä silmälasit pukee ihmistä ja siksi kai noita nolla-laseja on tullutkin myyntiin, että nekin saa rillit päähänsä kenellä ei ole näössä vikaa :)

    VastaaPoista
  3. Voi miten kiva oli huomata, että joku luokittelee pikkuruisen blogini ihanien blogien joukkoon :) Tämä piristi päivän, etenkin kun viime aikoina olen potenut hieman blogimasista.. Kiitos siis sinulle!

    VastaaPoista
  4. Neiti S: :) tykkään sun blogista tosi paljon, joten ilo on täysin mun puolella!

    VastaaPoista
  5. Sanna tässä moi :) Mä laitoin sun blogin tohon kirjanmerkkeihin, niin veljesikin välillä käy kurkkaamassa tänne ;) Nam, mitä ruokaohjeita...

    VastaaPoista
  6. Moi Sanna :) Kiva juttu! Terkkuja!
    Ps. ruokaohjeita saa kopioida ihan vapaasti omaan käyttöön :)

    VastaaPoista
  7. Nuo Ginan teepparit vain kasvattavat ikävääni kyseiseen kauppaan :(

    VastaaPoista
  8. Ann: Gina on kyllä kiva kauppa! Itse asiassa en ole koskaan aiemmin ostanut sieltä mitään, siellä missä asun ei ole kuin yksi Gina Tricot ja siellä en ole käynyt kuin kerran.

    Hei sulla on kiva blogi :) Mä aloin sun lukijaksi!

    VastaaPoista
  9. Voi kiitos Nonnu - ja samoin! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)