tiistai 23. maaliskuuta 2010

Halpiskosmetiikkaa.

Jos jollekulle on jäänyt epäselväksi, niin kerronpa vielä kertaukseksi, että minä olen aivan kosmetiikkahullu. Kosmetiikkaa on joka lähtöön ja mikään ei estä minua ostamasta aina lisää. Toimin Avon-konsulttina ja sen puolesta saan kosmetiikkaa jo runsaasti, sen lisäksi ostelen muitakin merkkjä ja käytän tuotteita jotka miellyttävät minua eniten :)

Tänään löysin kauppareissullani Tarjoustalosta pari mukavan huokeaa tuotetta.


Tarjoustalosta löytyvästä Skin Care-sarjasta olen aiemminkin löytänyt hyviä käsivoiteita. Nyt tällä kertaa ostoskoriin lähti mukaan erittäin kuivalle iholle tarkoitettu Sheavoita sisältävä voide. Hinta oli vain 1,90 € ja testasin hetimiten kotiin päästyäni voidetta ja se oli oikein toimivaa! Käsiin jäi kiva tuoksu ja voide pehmitti heti käsien ihoa, kuitenkaan ilman tahmaista tunnetta.

Toinen ostokseni oli Oil of Aloen (mikä lie Oil of Olayn halpa kopio) vartalovoide. Tuote maksoi kokonaisen yhden euron, joten pakkohan se oli ostaa. Tuoksu on puhtaan raikas, mutta mieto. Kokeilin voidetta hieman käsivarteeni kotona ja se tuntui ihan ok:lta. Ei mikään huippu, mutta hei, euron voiteeksi toimii!

Viime viikolla kävimme isännän kanssa Lidlissä kaupassa ja kas kummaa kun sielläkin eksyin ihmettelemään kosmetiikkahyllyä. Isäntää vähän hymyilytti kun aloin lapata tuotteita kärryyn :D Löysin aivan ihanan tuoksuista suihkugeelejä, osa oli jopa suihkuöljyjä ja koska en osannut päättää mitkä niistä olisin ostanut, ostin ne kaikki jotka tuoksuivat nenääni hyvältä :D Tuotteet maksoivat 0,99 - 1,19 € kpl, että ei sinänsä kalliita. Avoninkin suihkutuotteet ovat edullisia, mutta nekään eivät maksa näin vähän.
Olen joskus aiemmin ostanut Lidlistä kosmetiikkaa vaikka se ei varsinaisesti mikään kosmetiikkaliike olekaan. Esim. kerran löysin hyvän ja edullisen French Manicure-setin hintaan 4,90 € . Olen myös kokeillut Lidlin Suhada-merkkistä puhdistusmaitoa, mutta se ei sopinut mulle ollenkaan! Tuotteessa oli ihan kauhean voimakas tuoksu ja koostumus oli hirmuisen vetelää.
Mutta suihkusaippuat nyt toimivat, olivatpa ne mitä merkkiä hyvänsä :) Tässä löytöni:

Kiwi-banaani

Lime kick

Appelsiini-persikka

Ostin kaksi näitä öljysaippuoita ja näistä ainakin mun ikikuiva iho kiittää. Tässä toinen erittäin raikkaan tuoksuinen ginkgo-frangipani

Ja tästä tuli aivan uusi suosikkisuihkusaippuani! Tropical mango! Tuotteessa on aivan ihana tuoreen mangon tuoksu ja tuotteen koostumus on jugurttimaista, pehmeää. Jättää ihon hyväntuoksuiseksi ja pehmeäksi. Voi kunpa tästä tulisi myös vartalovoideversio!


Sain joku aika takaperin Sokokselle 10 euron etusetelin ja pähkäilin mihin tuotteeseen käyttäisin sen. Tai mihin TUOTTEISIIN. Mun suosikkihiustenhoitotuotteet, Aussiet alkaa vetelemään viimeisiään tuolla kylpyhuoneessa, joten päätin ostaa Aussien kuiville hiuksille tarkoitetun naamion. Minulla on entuudestaan pitkien hiusten naamio, josta kerron täällä

Ajattelin tänään testata tämän ihanuuden, tuoksu on kyllä aivan ihana ja uskon, että hiukseni kiittävät minua jälleen kerran onnistuneesta tuotevalinnasta :)

Tuhlasinpa vielä samalla reissulla Sensaisti-blogin pitäjän Terhenin kehuman Isadoran inlinerin, sävyn blonde. Testasin nopsaan tuotetta eilen ja se tuntui oikein kivalta. Pääsee käyttömeikkien porukkaan mukaan :)
Hiusnaamion hinta oli 13,50 € ja inlinerin hinta 10 €, joten kun minulla oli se ihana 10 euron etuseteli, sain inlinerin ilmaiseksi :) Selvää säästöä, kuin laittaisi rahaa pankkiin! :D


3 kommenttia:

  1. Voi vitsi noi Lidlin suihkugeelit vaikuttaa ihanilta, ehkä joutuu käymään ostoksilla! (Tämmöisen toisen kosmetiikka- ja suihkugeelipöhkön ei ois ehkä ollenkaan ollut hyvä nähdä tämmöistä päivitystä... ;D)

    VastaaPoista
  2. :D juu, mä aattelin kans, että ehkä joutuu hakemaan vielä lisää tuota mango-suihkugeeliä...onneksi mulla ei ole yhtään saippuaa ennestään Avonin puolesta :D Mutta toisaalta sitä kuluu koko ajan ja mun mielestä on kiva käyttää joka kerran vähän eri tuoksua :)

    Ja Avonille on tulossa tosiaan ens kampanjassa se ihana Aloha-suihkugeeli...ehkä joutuu sitäkin ostamaan :D

    VastaaPoista
  3. Joo, todellakin joutuu!! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)