lauantai 27. maaliskuuta 2010

Arvonta?

Olen tässä miettinyt, että järjestäisin arvonnan kun lukijamääräksi tulee 20 :) Mulla on sen verran tuore tämä blogini ettei mitään hirmuisen suurta lukijakuntaa ole vielä kertynyt, mutta olen iloinen että moni on löytänyt tiensä tänne mun hyvän mielen-blogiini :) Tulee mukava fiilis kun tietää, että kirjoitukseni kiinnostavat ja toivon mukaan tuottavat hyvää mieltä :)

Avon-konsultti kun olen, olen ajattelut arpoa jotain Avonin tuotteita. Ne mitä ne ovat, olkoon vielä salaisuus, odotellaan ensin että lukijamäärä nousee hieman :)

Miten on, olisiko arvonta mukava juttu? :)

5 kommenttia:

  1. Joo, kunhan minä vaan voitan. ;)

    VastaaPoista
  2. Arvonnat on kivoja, meillä töissä arvotaan pullo joka pe ;P Tosin heikosti kun tuota alkoholia menee mun kitusista alas niin harvemmin tulee osallistuttua ;P

    Mutta jos meidän töissä arvottais joka perjantai joku kosmetiikka juttu niin tietää minne mun viimeisetkin roposet menis ;P

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)