perjantai 26. helmikuuta 2010

Laventeli.

Laventeli on ollut yksi lempituoksuistani aina. Tälläkin hetkellä vaatehuoneessamme on laventelituoksupussi ja imurissamme on laventeli tuoksupanos joka levittää ihanaa tuoksua huoneilmaan imuroidessa. WC-pöntössäkin on laventeli-raikastin :D

Olen onnistunut löytämään myös muutaman laventeli-kosmetiikkatuotteen! :)

 
Bodyshopin Divine Calm-sarjan eteeriset laventelituotteet olivat jostain syystä hirmu hyvällä alennuksella alkuvuodesta! En tiedä oliko tuotteet poistumassa myynnistä, mutta ostin varmuuden vuoksi heti kerralla kaksi vartalovoidepulloa ja yhden suihkugeelin. Vartalovoide on ihanan pehmeää ja tuoksuu hyvin voimakkaasti laventelille jossa on hitunen kamomillaa. Tuotteita suositellaan käytettäväksi iltaisin niiden rauhoittavan aromaterapeuttisen vaikutuksen vuoksi. Suihkugeelin hinta oli alennettuna noin 5 € ja voiteen 6 €.
 
Satuin pari vuotta sitten löytämään eräästä sisustusliikkeestä (!!) tämän Laventeli edt:n. Luulin sitä ensin niin sanotuksi huonetuoksuksi, mutta kyllä tämä on ihan hajuvedeksi tarkoitettua :) Ainakin olen sitä suihkinut iholleni :D Tämän tuotteen laventelissa on hitunen vaniljaa joka tekee tuoksusta pehmeämmän. Tuoksu on kuitenkin melko voimakas joten yksi suihkaus iholle riittää. Tuotteen hinta oli noin 16 €.

2 kommenttia:

  1. Eivät nuo Body Shopin tuotteet ole poistumassa, olivat vain alessa (sanoo mun pikkusisareni, joka on ko. lafkassa töissä).
    Kokeile myös klassikkosarjan banaanishampoota ja hoitsikkaa. Toimivat kuin tauti. Ainakin mun takkupesä oli liikkuva ja ilmava ja pehmeä :)

    VastaaPoista
  2. Okei! :) Hyvä tietää! Kysyin nimittäin myyjältä silloin, että ovatko ne poistumassa ja se ei tiennyt!?

    Mä tiedätkö hypistelin viime viikolla banaanishampoota ja -hoitoainetta kun käväisin Bodyshopissa. Ne oli yhteistarjouksella 10 euroa ja mä en ostanut niitä! Ehkä mä haen ne sieltä tässä joku päivä :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)