sunnuntai 21. helmikuuta 2010

Hello Kitty.

Vaikka olenkin jo ihan aikuinen ihminen, rakastan Hello Kitty-tuotteita! Minulla on entuudestaan muutama Kitty-käsilaukku ja olen saanut ystävältäni hänen Japanin matkaltaan tuliaisina Hello Kitty-tuotteita.
Elin lapsuuteni 80-luvulla ja silloin Hello Kitty ja koko Sanrio-sarja oli todella suosittua kunnes ne häipyivät Suomen markkinoilta pois kokonaan pitkäksi ajaksi. Muutama vuosi sitten Hello Kitty teki paluun, lähinnä pikkutyttöjen vaatteisiin ja leluihin, mutta myös meitä vanhempia Kitty-faneja hemmotellaan tuotteilla joita ei vaan voi vastustaa!

Ostin tänään kirpputorikierrokseltamme Hello Kitty-laukun joka on ihan uusi ja hyvässä kunnossa :) Maksoin ihanuudesta vain 10 euroa ja se pääsi heti minulla käyttöön. Laukku on tilava ja siinä on monta pikkutaskua joissa voi kätevästi säilyttää kännykkää ja avaimia.

 

  
 

4 kommenttia:

  1. Aivan upea kassi! Tahtoo heti samanlaisen!
    Yhdessä ostoskeskuksessa (Bag Stagella) oli myynnissä tarjouksella Hello Kitty-kassi, joka olisi ihana myös käsipuoleen heilumaan ;)
    Terkuin, Mallukainen

    VastaaPoista
  2. Kiitos Mallukainen :) Joku oli sitten päättänyt luopua tästä ihanasta laukusta ja sehän suorastaan odotti ostajaansa, eli mua :D Tykkään tosi paljon kun se on niin tilava ja taskuja on paljon jonne voi laittaa kaiken tärkeän talteen, kuten avaimet ja puhelimen :)

    VastaaPoista
  3. mulle teppo toi joskus Hong Kongin reissulta Hello Kitty laukun, joka on jo päässyt eläkkeelle. Ja sen ruusuntuoksuisen Hello Kitty vessapaperin :D Nyt meillä on jo laukkua, seinäkelloa, säästöpossua, tossuja, vaatteita, alkkareita, astioita, mun hiiri.. ties mitä. Mies varmasti rakastaa tätä Hello Kitty ympäristöä tässä kämpässä. Ainoo paikka jossa niitä EI ole, on Oliverin huone, kuulemma tuovat huonoja vaikutteita pienelle miehelle. Siellä siis hallitsee vain Mr. Nalle Puh ystävineen :)

    VastaaPoista
  4. Mä muistankin juu! :D Koskahan täältä alkaa saamaan Hello Kitty-vessapaperia!

    Ehkä on parempi, että Oliverin huoneeseen ei päästetä Kittyä ollenkaan, tulee pian pojalle identiteettikriisi :D Puh ystävineen on kans ihana ja kiva :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)