maanantai 21. tammikuuta 2013

Tulevien blogisynttäreiden kunniaksi jotain mukavaa.

Nonnula täyttää komeat 3 vuotta Ystävänpäivänä 14.2.2013! Blogini on siis vahvasti uhmaiässä!

Kun kolmisen vuotta sitten suunnittelin aloittavani julkisen blogin, en silloin osannut ajatellakaan miten rakas harrastus tästä minulle tulisi. Mutta kyllä tästä on vaan tullut. Blogini on minulle äärimmäisen tärkeä. Olen ihan hurjan iloinen siitä, että niin monet ovat löytäneet tämän pikkublogini ja tykkäävät lukea höpötyksiäni. Toivon mukaan myös jatkossa tykkäätte pysyä mukanani!

Pitemmittä puheitta, haluankin tulevien 3-vuotissynttäreiden kunniaksi järkätä pikkuarvontaa rakkaille lukijoilleni :)

(Palkinnon kaikki tuotteet ovat uusia ja käyttämättömiä. Mikään taho ei sponsoroi arvontaa vaan kaikki tuotteet ovat itse hankkimiani)

Palkinto sisältää seuraavat tuotteet:

-Yves Rocher Inositol Végétal-päivävoide (soveltuu +20 vuodesta eteenpäin)
-Freeman Granaattiomena-Sokeri -vartalokuorinta
-Freeman Basilika-Sitruuna - mutanaamio kasvoille
-Fruttini Minttu-Lime -vartalovoide
-Clynol smooth -lämpösuojasuihke hiuksille
-Yves Roches Sitruspuunkukka -suihkugeeli
-Yves Rocher Pure Calmille -puhdistusgeeli
-Oriflame Greippi-Takiainen -shampoo & hoitoaine (herkän päänahan hoitoon)
-Avon SUN SPF 30 -suojavoide kasvoille
-Lavera After Sun -voide
-Avon Nailwear Pro -kynsilakka, sävy Artic Waters


1.Arvonta alkaa nyt tänään 21.1.2013 klo 7 ja päättyy blogini syntymäpäivänä 14.2.2013 klo 24
Tällä aikavälillä tulleet osallistumiskommentit hyväksytään arvontaan mukaan.

2.Osallistuaksesi jätä minulle kommentti joka sisältää s-postiosoitteen jotta voin ottaa yhteyttä sinuun jos arpaonni on sinulle suosiollinen. Lisäksi kerro minulle miten alunperin olet löytänyt blogini ja kuinka kauan olet ollut lukijani :) Mikäli haluat samalla antaa ruusuja tai risuja, niin saat myös tehdä. (Mikäli et halua jättää s-postiosoitetta julkisesti nähtäväksi, voit meilata sen myös minulle blogini sähköpostiin. Muista vain mainita kommentissasi, että teet niin!)

3.Palkinto postitetaan vain Suomeen.

4.Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti s-postilla ja hänen voitostaan kerrotaan myös täällä blogissa :)


Good luck darlings! :)


56 kommenttia:

  1. Valitettavasti en muista mistä olen blogiisi löytänyt, mutta luultavasti jonkin toisen blogin kautta tai sitten blogilistasta (: Lukijana olen ollut varmaankin yli vuoden.

    Meilini on ine_91@msn.com

    VastaaPoista
  2. Minä täällä hei! Onneksi olkoon uhmäikäisen blogin äitille :)

    Löysin tänne jonkun sellaisen kosmeblogin kautta jolla oli tämä blogi seurantalistallaan, veikkaisin Sensaistia tai Mustaa Kajalia. Ehkä vuoden verran olen seuraillut, ekan kommentin jätin viime kesänä. Lyhyessä ajassa olet muodostunut virtuaalikaverikseni ja blogin tsekkaaminen on nykyään osa aamurutiinia :) Jos ei aamulla sängyssä ehdi lukea niin viimeistään työmatkalla.

    Risuja ei tule mieleen, mutta ruusuja sen verran että on kiva seurata blogia joka päivittyy säännöllisesti ja joka on vielä sen verran "pieni" että bloggaaja ehtii vastata kaikkiin kommentteihin. Kirjoitat hyviä ja rehellisiä arvosteluja, useamman hyvän tuotteen olen hankkinut sinun "ansiosta". Lisäksi koen yhteenkuuluvuutta kanssasi noiden itsepäisten luonnonkiharoiden ansiosta ♥

    Sinulla on jo yhteystietoni mutta voin kyllä laittaa sähköpostia :)

    VastaaPoista
  3. Villi veikkaus että olen löytänyt sinut joko googlen tai toisen bloggaajan kautta... Purkkihulluudella on sormensa pelissä! Lukuhistoriaa on about 2v. t. Kisu
    kksuom "ät" gmail.com

    VastaaPoista
  4. Ruuruli@gmail.com
    en enää muista minkä blogin kommenteista päädyin tänne, mutta ensimmäisen luku kerran jälkeen jo lisäsin bloggerini listalle ja mitähän tätä on tullut seurattua, kaksi vuotta, puolitoista ? en osaa sanoa, aika kauan kumminkin :)

    VastaaPoista
  5. Oho, palkinto, jossa ei ole mulle yhtään tuttua tuotetta!

    Oisinkohan mä pari vuotta seurannut sua? Jotain sinne päin. Löysin blogisi toisen blogin linkityksen kautta, oli se sitten sivubannerissa tai tekstissä. Hatara muistikuva sanoisi Sensaistia ja ihan suoraa linkitystä blogipostauksessa, mutta tää on vaan pieni aavistus. Siitä on liian kauan, ettäkö muistaisin kunnolla. :D Vuodet menee nopeasti.

    girlwithoutapearlearringmiukumauhotmail.com

    VastaaPoista
  6. Ihana palkinto! Itse olen lueskellut blogiasi reippaast yli vuoden, tämän on kivoin kosmetiikkapainotteinen blogi. Tai ainakin siitä päätellen, että tätä luen useimmiten : D Taisin alunperin löytää tänne googlaamalla jotain tuotetta ja tännehän se ohjasi.

    jenna-heinonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  7. Oo, pakko osallistua vaikka varastot jo pursuaa purkkia ja purnukkaa! Mutta tuossa setissä kaikki jutut on mulle vieraita eli ehdottomasti mukana.

    Löysin tänne aikanaan Kissiksen huudeilta ja kävin satunnaisesti lueskelemassa ennen "vakkariksi" siirtymistä. Ja kyllä kannatti, you know :)

    VastaaPoista
  8. Löysin tämän blogin jo varmaan pari vuotta sitten, luultavasti googlettemalla kosmetiikkablogeja tai toisen blogin kautta. Siitä asti olen säännöllisesti käynyt lukemassa, ehdottomasti yksi lempiblogeistani! :)

    ruokokoski.anu ( at ) gmail.com

    VastaaPoista
  9. Oooijoi mikä ihana kilpailu!
    Mun on pakko sanoa, etten enää yhtään muista kuinka blogisi löysin. Mutta onneksi löysin, blogia on todella ihanaa lukea ja tämä on ehdottomasti yksi lemppariblogeista :') lukija oon ollut jo jonkin hyvän aikaa, vaikea sitäkään enää muistaa, että kuinka kauan :/

    cadiis@wippies.fi

    VastaaPoista
  10. Aivan ihana palkinto. Olen muistaakseni löytänyt blogiisi googlaamalla jostain meikkituotteesta ja päätynyt siten lukijaksesi. Olen varmaankin reilun vuoden verran seurannut blogiasi.

    marikax@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Muistelisin että parisen vuotta olen seuraillut blogiasi.
    Jonkun toisen kosmetiikkablogin (Sensaisti?) kautta tänne aikanaan löysin ja siell tielle jäin :)


    riikkalala(at)gmail.com

    VastaaPoista
  12. Voi härregyyd mitä herkkuja!! Onko arvonnassa tosiaan vain yksi voittaja?! :D

    Olen ollut lukijana vasta puoli vuotta, mutta olis tämä blogi sietänyt löytää jo aiemmin. ;) Siltikään mulla ei ole harmaintakaan muistikuvaa, miten tänne eksyin. :( Luultavasti olen vain googletellut jotain kosmetiikkatuotetta, ja hetken päästä olenkin jo jumittunut rullaamaan vanhoja postauksiasi silmät kiiluen. :D

    Onneksi olkoon jo näin etukäteen, toivottavasti jaksat pitää tätä blogia jatkossakin hamaan maailmanloppuun asti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juu... Jospa mä vielä lisäisin sen mailiosoitteen... Ihan vaan tän kerran. :D

      mari_s_02@yahoo.com

      Poista
  13. Oo, kuinka upea palkinto!
    Löysin blogisi joskus taannoin metsästämällä blogilistalta kosmettikkabloggaajia. Minä, kosmetiikkähörhelö, kun kaipaan muidenkin juttuja kosmetiikasta, että saan tyynnytettyä nälkääni. Mies kun ei enää taida jaksaa kuunnella mun löpinöitä ja omassa blogissakaan en koko aikaa niistä viitsi kirjoitella ;D

    Blogisi on todella ihana ja tykkään kovin tuote esittelyistä. Ne vaan yleensä menee siihen, että mun on saatava kotiin sama tuote :D

    myfantazya@gmail.com
    www.my-fantazya.blogspot.fi

    VastaaPoista
  14. Hmm mistäs mä oon tänne tupsahtanut.. No ainakin siinä vaiheessa liityin ihan lukijaksi kun ostin sulta sen Britney Spearsin ihanan haisuveden!! Eli varmaan noin puolisen vuotta olen sua seuraillut :)

    Luen nimellä HANI ja sposti heidi-1092@hotmail.com

    pakko vielä mainita aivan upeasta palkinnosta, VAU!

    VastaaPoista
  15. Ihana arvonta! :) Olen ollut lukijasi varmaan n.2 vuotta ja joka ikisen postauksen luen.Varmaan olen löytänyt blogiisi jonkun toisen blogin kautta,en ole ihan täysin varma.Kiitos kivasta blogista!
    anuroininen@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. Jee! Olen lueskellut Nonnulaa varmaankin vuoden päivät. Muistaakseeni löysin sinut Lazy Dynamiten blogilistalta ja siitä saakka olen ollut vakkarilukija. Käy kurkkaamassa minunkin miniblogiani, jos joskus ehdit http://maalipurkilla.blogspot.fi/

    maalipurkilla@gmail.com

    VastaaPoista
  17. Tosi kiva palkinto! :)

    Olen lukenut blogiasi ainakin kaksi vuotta. Löysin tänne muistaakseni jonkun toisen kosmetiikkablogin kautta. Näinkin sinut joskus Turussa, mutta en kehdannut tulla moikkaamaan :>

    neitikameleontti@gmail.com

    Minunkin uutta blogiani saa käydä vilkaisemassa. :)
    www.misscameleon.blogspot.com

    VastaaPoista
  18. kiva arvonta :) oon ollut lukijasi ehkä vuoden suunnilleen, ja blogisi löysin jonkun toisen blogin kautta, en vaan muista minkä. kiitos blogistasi, tää on ihanan pirteä kosmetiikkablogi :D

    iinaysikasi@hotmail.com

    VastaaPoista
  19. Johan on! Siellähän on kaikkea ihanaa.. :) Mutta kauhean vaikeaa! Varmaan jotain tuotetta googlettamalla olen tänne eksynyt lukemaan.. enkä kyllä osaa sanoa, kuinka kauan olen lueskellut. Viime kesästä? En tiedä :D Mutta koukkuun jäin, koska kosmetiikka on varsin koukuttavaa. ;)

    teijjan@hotmail.com

    VastaaPoista
  20. Puolisen vuotta sitten minulle tapahtui ns. "kosmetiikkablogihurahdus" ja löysin silloin blogisi varmaankin jonkin toisen blogin kautta.

    marika.tuovinen[at]gmail.com

    VastaaPoista
  21. Ai että ihan pikkuarvonta :D tossahan riittää tavaraa vaikka muille jakaa!
    Löysin blogisi, omasta mielestäni, Demi.fi:n kauneuskeskustelujen kautta, mutta en oo kyl ihan varma tästä. Seurailemaan aloitin viime syksynä, ja hyvin oon mukana viihtynyt (: Kiitos iihanasta blogista !
    kauhukammio@hotmail.com

    VastaaPoista
  22. Oi vitsi miten kiva arvonta!:)

    En enää muista miten blogisi pariin eksyin, luultavasti jonkin toisen kosmetiikkablogin kautta noin vuosi sitten. En keksi blogillesi mitään risuja, mutta ruusuja paljonkin!! Rakastan aamuisia postauksiasi, nopeaa postaustahtiasi, kosmetiikka arvosteluja ja elämästäsi kertovia postauksia. Kaikenkaikkiaan blogisi on niin positiivinen, että siitä tulee hyvälle mielelle. :)

    maiju96@hotmail.com

    VastaaPoista
  23. olen ollut sun lukijana nyt n. puolisen vuotta. En kylläkään kuollaksenikaan muista, että mitä kautta tänne eksyin. Mä rakastan kosmetiikkapainotteisia blogeja, ja sun blogissa on monipuolisia juttuja! :)

    laura.leppamaki@gmail.com

    VastaaPoista
  24. Joo ihan ''pieni'' arvonta :D Mä päädyin blogiisi jonkun toisen blogin kautta, mutta en kyllä muista mistä :( Ihan tarkalleen en muista kauanko olen Nonnulaa seurannut, mutta ehkä kesästä asti? Hällä väliä, tää on hyvä blogi! :)

    katsykissa@hotmail.com

    VastaaPoista
  25. Olisinkohan löytänyt jonkun toisen blogin kommenttiboksista tai blogiluettelosta? Mieleen on jäänyt kesän hajuvesipostaukset, eli olisinkohan lukenut reilun puoli vuotta?

    Sinulla on ollut todella kauniita kuvia, ja nuo hajuvesipostaukset innostavat aina vaan! Sinun blogistasi tulee mukavan positiivinen fiilis :)

    sinistapintaa @ gmail . com

    VastaaPoista
  26. Wau mikä palkinto mutta niin on kyllä blogikin! :) Noin vuoden verran olen ollut blogisi lukija...listallani ihan ykkösenä. En kyllä muista tarakasti mitä kautta löysin mutta kun löysin niin tykästyin heti. Oot mukavan elämänmyönteinen ja sinulla on kiva tapa kirjoittaa asioista. Ja samaistun usein toooosi moneen asiaan nin että aivan naurattaa kun huomaa että on muitakin joilla samanlaisia tapoja ja heikkouksia kuin itellä.
    elinamaria.paulio@saunalahti.fi

    VastaaPoista
  27. Mahtava palkinto!
    Väittäisin, että olen löytänyt blogisi joko jonkun muun blogin kautta, tai sitten blogilistalta. Ei voi muistaa, sillä olen lukenut jo ainakin puoli vuotta tai kauemmin?

    elisanoma.blogi@gmail.com

    VastaaPoista
  28. Löysin vasta hetki sitten toisen blogin kautta. Olipa kiva löytää blogisi, minusta on jo tässä pienellä aikaa tullut innokas lukijasi.

    minttu47@gmail.com

    VastaaPoista
  29. Uskoisin löytäneeni blogisi jonkun toiden blogin kautta tai blogilista-sivustolta. Olen seurannut aktiivisesti blogiasi ainakin vuoden ajan.

    -Auli
    aulehtinen (a) gmail.com

    VastaaPoista
  30. Kosmetiikkafriikki osallistuu silmät kiiluen arvontaan :)
    Eksyin blogiisi keväällä 2011 jonkun toisen blogin kautta, mutta en nyt kuollaksenikaan muista minkä....joka tapauksessa, Onnea jo etukäteen murkkuikäiselle blogille!

    jazzy9125@gmail.com

    VastaaPoista
  31. Kiva palkinto! Ite oon hulluna kosmetiikkaan, ja purkkia jos jonkinmoista löytyy kasoittain kodistan ;). Löysin blogiisi muistaakseni Pumpulipupun -blogin kautta reilu vuosi sitten, ja olenkin lähes päivittäin täällä käynyt kurkkimassa ;). Luultavastihan minä en arvonnassa voita, koska siihen ei oo koskaan ollut taipumusta (mulla on oikeesti surkee tuuri...), mutta pakko silti aina yrittää...
    Mukavaa loppuviikkoa! saija.karna@hotmail.com

    VastaaPoista
  32. Onnea 3-vuotiaalle näin ennakkoon. Pari vuotta olen blogiasi lukenut, taisin eksyä tänne aikoinaan Blogilistan kautta.

    idisca@gmail.com

    VastaaPoista
  33. Eksyin blogiisi, kun olin lähdössä Saksaan ja etsin tietoa Saksassa myytävästä kosmetiikasta. Tein postauksiesi perusteella ostoslistan, mitä Saksasta pitäisi ainakin ostaa :) Kävin etsimässä silloin jättämäni kommentin, josta löytyi päivämäärä 13.11.2010. Olen siitä asti ollut blogisi lukija.

    Blogisi on ehdottomasti kosmetiikkablogien aatelia. Ihailen ottamiasi kuvia ja kirjoitustyyliäsi. Lämpimät kiitokset blogistasi!

    evernia-@hotmail.com

    VastaaPoista
  34. Onnea kolmevuotiaalle! :) Blogiasi olen seurannut jo varmaan lähemmäs kaksi vuotta ja jonkin toisen blogin kautta, Sensaistin mahdollisesti. Blogisi on kyllä ehdottomasti yksi lemppareista, kiitos ihanasta blogista! :)

    nailingmynails@gmail.com

    VastaaPoista
  35. Vitsi mikä palkinto!:)
    Blogisi taisin löytää ensimmäisen kerran kun googlailin arvosteluja freemaneista ja päädyin postaukseen jossa kerroit Tuurista ostamistasi freemaneista. (Rakastan freemanin tuotteita ja niitä näyttää olevan palkinnossakin oikein kaksin kappalein!)Blogia olen lukenut varmaan hieman yli vuoden:)

    divarive@gmail.com

    VastaaPoista
  36. Onneksi olkoon 3-vuotiaalle blogille! :) En ole ollut mukana heti alusta lähtien, ehkä puolet 3-vuotisesta taipaleesta, mutta tämän blogin päivittäinen seuraaminen on jo rutiinia (olen juuri nyt sairaalassa osastolla ja silti oli pakko käydä katsomassa uusimmat päivitykset) ;)

    sandylion@wippies.fi

    VastaaPoista
  37. Jeeeee, ihana arvonta!:) Löysin sun blogiin sattumalta googlen kautta, kun googletin muistaakseni jotain avonin tuotetta!;) eli ihan uusi lukija olen, näin voisi sanoa:) ja olen kyllä viihtynyt tekstiesi parissa!:)

    beautinika@gmail.com

    VastaaPoista
  38. Heips! Varmaan löysin tänne jonkun muun blogin kautta, en enää muista.. Lukijana olen ollut ehkä puolisen vuotta :)
    sarasplace@luukku.com

    VastaaPoista
  39. Muistelen löytäneeni tänne Pumpulipupun kautta, kun kosmetiikan suurkuluttaja olen ja seuraan blogimaailmassa mieluiten kosmetiikkajuttuja. Tykkään tosi paljon, kun kerrot Avonin tuotteista. Ite tilaan sieltä niin harvoin, etten paljoa oo jaksanut perehtyä. Seuraavaksi tilaan ehdottomasti sen BB-voiteen! :)

    nooraloy at gmail.com

    VastaaPoista
  40. Sukulaiselle etsiskelin joululahjaa ja päädyin sitä kautta blogiisi. Sen jälkeen on tullut useasti käytyä täällä ja nyt liityin lukijaksi.

    lumikide@luukku.com

    VastaaPoista
  41. Ei mitään muistikuvaa, mitä kautta olen lukijaksesi eksynyt, enkä muista edes sitä, kauanko olen lukenut juttujasi. Melko pitkään kuitenkin, vähintään vuoden, ja todennäköisesti jonkun toisen blogin kautta, koska tapanani on tutkia lempibloggareideni blogilistoja ja napsia parhaat palat omiin hoteisiini :)
    Jos arpaonni napsahtaa, otahan yhteyttä morgaise@hotmail.com

    VastaaPoista
  42. Olen lukenut blogiasi viime kesästä ja löysin sen jonkun toisen blogin kautta. Tarkemmin en muista enää, minkä blogin kautta.

    lof73(at)mbnet.fi

    VastaaPoista
  43. Olen uusi lukija ja löysin blogisi etsiessäni suosittuja kosmetiikkablogeja. Tallensin blogisi heti suosikkeihin ja lueskelen parhaillaan vanhempia postauksia.
    T. Katri
    katri.halla.aho@gmail.com

    VastaaPoista
  44. En muista kauanko olen lukenut blogiasi ja tiedon sen olemassa olosta sain sinulta itseltäsi :)
    T:Terhi
    terhi.t.lindholm@gmail.com

    VastaaPoista
  45. Heissan.
    Olen nimettömänä, kasvottomana, anonyyminä lukenut muutamia meikki/kauneusblogeja kohta noin 2 vuotta ja sinun blogisi kuuluu tähän "rutiinipoppooseen". Löysin sinut linkin kautta. Eli mulla on mielessä aina muutamat blogit, jotka käyn tsekkaamassa melkein päivittäin. Sun jutuista oon bongaillut hyviä tuotevinkkejä ja käynkin usein ettimässä jostain tietystä jutusta mitä mieltä sinä oot ollu :)
    Hyvää onnea synttärinä!
    t.annelele

    VastaaPoista
  46. Blogisi löysin reilu viikko sitten, kun etsin koiran synttärihattu ohjetta googlen kuvausta! :D <3
    Siitä asti ollut lukija, ja tykkäään!
    jennynkk@gmail.com

    VastaaPoista
  47. Terve! Löysin blogisi joulun välipäivinä kärsiessäni kovemman luokan flunssasta. Sängyn pohjalla lueskelin ensin Karkkipäivää, Ostolakkoa ja Glitz & Glamia, kunnes viimeisenä mainitun kautta löysin sinun blogisi. Ja voi pojat, vaikka kertomani perusteella olen ollut mukana vasta kuukauden, olen selaillut blogipostauksiasi varmaan vuoden edestä! Koukutuin heti ensimmäisestä vierailusta, lienekö syynä ollut se, että minunkin on hirveän vaikeaa lähteä ulos mukavuusalueeltani ja vaihtaa ruskean sävyiset luomivärit johonkin muuhun.. ;) Ai niin, minut tavoitat sähköpostiosoitteesta iina.roinila@gmail.com

    VastaaPoista
  48. Löysin tämän blogin loppuvuodesta jonkun toisen blogin kautta.

    pokkaritaivas(a)gmail.com

    VastaaPoista
  49. Löysin tämän blogin tänään toisen blogin kautta :)!

    krheiska(a)ulapland.fi

    VastaaPoista
  50. Onnittelut blogisynttärisankarille!

    Veikkaisin, että löysin blogisi googlettamalla jotain kosmetiikkatuotetta. Säännöllisempi lukija olen ollut noin vuoden (?) verran, kun sain viime vuonna aikaiseksi rekisteröityä Blogloviniin. Mutta eka vierailu tapahtui joskus aikaisemmin. (Mulla oli silloin eri Blogger-tilikin, erinäisistä tylsistä syistä johtuen.)

    backinreverieÄgmailÖcom

    VastaaPoista
  51. Lukijasi olen ollut suunnilleen puoli tuntia! Kuulostaa älyttömältä, mutta löysin blogisi kun googletin sanat "rakastan kermaviiliä"... Halusin tietää onko kermaviilikoukusta kärsiviä muitakin! :D rahkapostauksen kommenteissa joku ilmoitti olevansa kermaviilin ystävä, ja siksi päädyin tänne. Ei kyllä haitannut yhtään, tässä jo hyvän tovin oon selaillut postauksiasi. Sait juuri uuden lukijan, tykkään postausten raikkaudesta. Susta huokuu onnellisuus :)
    Enivei, ihania tuotteita arvonnasssa! Osoitteeni on sere0nere(at)gmail.com

    VastaaPoista
  52. Onnea blogille!

    Päädyin blogiin tänään jonkun toisen blogin kautta, kun etsin mielenkiintoista luettavaa - ja täältähä sitä löytyi :)

    ptb77@hotmail.com

    VastaaPoista
  53. Nyt en ihan tarkkaan mistä olen blogiisi eksynyt, mutta olen aika uusi lukija kuitenkin. <3
    Onnea blogillesi! :)

    Sharleen
    juliamillennium@hotmail.com

    VastaaPoista
  54. Hihi, onnea blogille ja hyvää ystävänpäivää :) !

    Päädyin blogiisi luultavasti jonkin toisen blogin linkkilistan kautta, niin kuin yleensä teen. Blogissa hurmasivat tuote-esittelyt ja ihana kirjoittaja tietenkin :)

    mitenniinliikaa ät gmail.com

    VastaaPoista
  55. Kaunista ystävänpäivää Sinulle!

    Oon löytänyt siun blogin muiden blogien kautta ja todellinen löytö onkin! <3 Muistaakseni viime kesänä liityin lukijaksesi ja oon niin nauttinu siun postauksista, sekä tosiaan saanut vinkkejä hyvistä kosmetuotteista, kiitos siitä :)

    -Noora ( nortti.91@hotmail.com )

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)