keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Takuton elämä.

Mä jurnaan aina välillä vähän jälkijunassa joidenkin uutuksien suhteen ja kirjoittelen niistä tänne kun samat jutut ovat pyörineet jo sadassa muussakin blogissa. Tänään kirjoitan Teille yhdestä joululahjastani jonka sain Isännältä eli tästä:

Tangle Teezer. Juu-u, nyt sain omani ja toki tästä haluan sanoa sanottavani vaikka tämä ei sinänsä mikään uusi juttu olekaan enää hiustenhoidossa :)

Isäntä oli ihan omin pikku kätösin osannut tilata minulle tämän ja olipa hän fiksuna miehenä tehnyt hintavertailuakin kotimaisten ja ulkomaisten nettikauppojen välillä ja tilannut lopulta tämän Englannista. Värikin oli juuri oikea, ihana räikeä pinkki, joka takaa sen, että tämä taatusti löytyy vähän hämärämmässäkin valaistuksessa.

Tangle Teezer muistuttaa muotoilultaan jotain alkueläintä ja ehkä juuri siksi istuu käteen todella hyvin. Onhan tuollaisesta möhkäleestä mukava ottaa kiinni kun käsi myötäilee sen muotoja. Itse kun olen käsivammainen, tälläinen kevyt hiusharja on juuri omiaan minulle. Harjakset ovat muovia, kuten koko harjakin on. Tangle Teezerin salaisuus piilee siinä, että se harjastensa muotoilun ansiosta ei katko hiuksia eikä revi niitä irti yhtä herkästi kuin ns.tavallinen harja. Kuten enkun kielinen nimikin antaa ymmärtää, tämä kesyttää takut.

Eihän tähän voinut kuin ihastua. Ainoa miinus tulee siitä, että tätä ei saa käyttää hiustenkuivaajan kanssa eli föönaus pitää suorittaa edelleen normiharjan avulla. Odottelen kovin, että myös kuumuutta kestävä föönaus-Tangle Teezer kehiteltäisiin, koska esim. tälläinenkin versio harjasta on jo markkinoilla.

Tämä on taatusti ihanteellinen myös lasten hiuksille ja lapsille onkin olemassa omat Tangle Teezerinsä (jotka maksavat enemmän kuin nämä aikuisten versiot...). Kivutonta harjaamista ja ainakin minun hiukseni pitivät tästä. Tämän voisi lukea tuotteisiin jotka kuuluvat ns. saavutettuihin etuihin ja kerran ne saavutettuaan, niistä ei enää halua luopua.

Löytyykö lukijoistani Tangle Teezer-faneja?

23 kommenttia:

  1. Tyytyväinen käyttäjä since 2009! Ja juurikin tuo vanhempi malli on paras. Käytän suihkussa naamion levittämiseen ja suihkun jälkeen hiusten selvittämiseen. On todellä hyvä ja kestävä tuote, sietää maksaa vähän enemmän kuin joku perushiusharja. Tykkään!

    VastaaPoista
  2. Hep, täällä! Omani hankin varmaan vuosi sitten ja oon niin tykästynyt! :) En oo muihin harjoihin kajonnutkaan tanglen jälkeen.:p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tämä voittaa kyllä perusharjat 100-0! :)

      Poista
  3. Mä voitin ihan samanlaisen jostain kilpailusta ja olen käytellyt sitä vähän vaihtelevasti. Tällä hetkellä harjaan tuolla märän tukan pesun jälkeen ja siihen se on kyllä oiva <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Märkien hiusten paras ystävä :)

      Poista
  4. minä ja hih samanvärinenkin löytyy ;) on kyllä ihmeellinen kapistus ei voi muuta sanoa :DD

    VastaaPoista
  5. Mä en ikinä luovu mun Tangle Teezereistä! Joskus ostan kyllä tän "uuden mallisen" ja samassa värissä kun sulla. :-) Nää on tosi käteviä pitää puhtaana ihan vaan pesemällä. Mulla on tälläsen tavallisen lisäksi matkaversio, joka on tosi kätsy koska ne piikit ei taitu laukussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo puhtaana pito on yksi aivan loistava piirre tässä! :) Helppo putsata!

      Poista
  6. Täälä myös yksi tuotteen omistajista! Ainut huonon puolen olen nyt talvella huomannu, että kun tällä harjaa niin tulee iha sika sähköset hiukset. Muuten on kyllä ihan luottoystävä ja kulkee aina mukana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) tämä on siitäkin kiva, että mahtuu mukavasti käsilaukkuun mukaan!

      Poista
  7. En omista enkä aio hankkia.Olen tähän ikään pärjäillyt ilman ja pärjään vastakin.
    Mietin pitkään mikä mielleyhtymä tästä oikein tulee lapsuuteen.Sit tajusin että hyvin tämän tyylisellä pyöreällä muovikapistuksella mummo mun hiuksia pesi.Mummo ei sormin hieronut shampoota hiuspohjaan vaan nimenomaan sellasella pehmeää muovia olevalla piikkihärpäkkeellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä muistan kans sellaisia pyöreitä muovihärpäkkeitä, mutta ei tämä ihan sama asia kuitenkaan ole :D Onneksi!

      Poista
  8. Mun pitää joskus tehdä postaus omista Teezereistäni, joita on kolme. Yksi niistä näyttää nyt (muutaman vuoden ikäisenä) hyvinkin raihnaiselta kiroilevalta siililtä. Se oli joskus ihanan pinkki, kuten tuo sinunkin harjasi. En muistanut ollenkaan, ettei Teezerin kanssa saa käyttää fööniä vasta kun ostin uuden harjan ja luin pakkauksen tekstit vähän paremmin. :) Onneksi se ei sentään sula tukkaan kiinni, vaikka vähän föönailisikin.

    VastaaPoista
  9. Itse tilasin omani syksyllä Englannista - pinkkinä tietenkin. Itselläni tärkeimpinä ostopäätökseen vaikuttavina tekijöijnä oli se, että harja on helppo puhdistaa (hygienia ja puhtaus on arvoasteikollani melko korkealla :D) ja toive siitä, josko sen käytön myötä hiuksia lähtisi vähemmän. Olen kyllä ollut tyytyväinen (puhdistaessa voi tosiaan pestä pelkällä vedellä ja vettä ei mene harjan sisään!), odotan vaan sitä päivää jolloin heitä kyseisen kapistuksen vahingossa vessanpönttöön :D

    VastaaPoista
  10. Juu, löytyy pinkki matkakoko. :) Ite käytän sitä lähinnä vaan märkien hiusten harjaamiseen, mistä mun kampaajaystävä olikin sitten aivan järkyttynyt.... :D Kuivat hiukset yleensä harjaan ihan normi-muoviharjalla. (varmaan järkytys nro 2....)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just märkien hiusten ystävä tämä onkin :) ja toki kuivienkin :)

      Poista
  11. Ihan vakio. Kerran kun tuota koitin, heitin kaikki normiharjat roskiin. Hiusten kunto on mulle niin tärkeää, etten enää koske muihin :) Ja pinkki löytyy minulta myös ;)

    VastaaPoista
  12. Ensimmäinen TT:ni tuli juuri tiensä päähän, omistin sille ihan oman postauksensakin. Tavalliseen harjaan en enää vaihda :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)