torstai 13. joulukuuta 2012

Sulttaanin palatsi.

Nyt voisi vetää ison ruksin seinään, nimittäin tänään on vuorossa kynsilakkapostaus! Milloinkahan sellainen on viimeksi täällä edes ollut? VHH-ruokavalio vei kynteni surkeaan kuntoon eivätkä ne vieläkään missään huippukunnossa ole. On ihan siinä ja siinä kehtaanko tätäkään postausta ilman häpeän tunnetta laittaa tulemaan ulos.

Kynsilakan väri on kuitenkin niin ihana ja makea, että vaikka kynteni ovatkin nolon lyhyet ja muutenkin rumat, teen tämän postauksen silti :)






Isadoran 742 Sultan Palace joka on yksi Jewels of the Orient-kokoelman lakoista ja se kuuluu syksy/talvi 2012 trendilakkoihin. Aivan mieletön lämmin, metallihohtoinen oranssi joka näyttää hyvältä jopa minun töpökynsissäni.

Tykkään näistä Isadoran nopeasti kuivuvista kynsilakoista, isona plussana myös leveä suti jonka avulla on helppo lakata kynnet äkkiä. Tästä väristä tuli lempparini!




Tuote saatu blogiyhteistyön kautta.



22 kommenttia:

  1. IsaDoran lakat on kyllä tosi hyviä! Ja tuon kokoelmat sävyt ihania! "Harmi" että sain nyt nämä paremmat kynnet niin ei tarvitse lakkailla :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, nää on kyllä aivan ihania! :)

      Sulla on kyllä nyt ihanat kynnet <3 :)

      Poista
  2. Nolon lyhyet ja muutenkin rumat kynnet? Äläs nyt ole hassu. Tavalliset kynnethän nuo on! Ennen kuvausta voi hieroa pikkuisen öljyä sormenpäihin niin kynsinauhatkin näyttävät oikein edustuskuntoisilta :)

    Ja leveä kynsilakkasuti is a must!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kynsinauhat on aina kuivat, vaikka miten rasvailisi :(

      Poista
    2. Ootko koskaan kokeillut kuorintaliuosta kynsinauhoille? Esim. Mavalalla on. Mun pitää joka tapauksessa laittaa sulle mailia niin kirjoitan sinne enemmän sitten!

      Poista
    3. En ole koklannut, mutta se olis varmaan ihan tarpeellista kun katsoo noit mun kynsinauhoja...Kiva, kiitti muru! :)

      Poista
  3. Ei sun kynnet oo rumat! Eikä kaikilla tarvi olla täydellisiä kynsiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsestä tuntuu, että ne on ihan kauheat. Olen huono kauneusbloggaaja, koska mulla ei ole metrin mittaisia upeita kynsiä :D Siksi nolottaa esitellä tuollaisia töpöjä kun muut blogit on pullollaan toinen toistaan hienompia ja pidempiä kynsiä.

      Poista
    2. Minusta lyhyet kynnet ovat kauniimmat, mutta makuasia :). Esim. tummat lakat näyttävät minusta paremmilta lyhyissä kynsissä. Tietty pidemmissä on enemmän koristelupinta-alaa.

      Tuo Jewels of the Orient -kokoelma on kyllä niin lääh. Harvemmin olen tällä tavalla kynsilakkakokoelmasta innostunut. Sultan Palacekin olisi ihana, mutta ostin Silk Roadin, Oasiksen ja Beetle Greenin. Jälkimmäisin sopii erityisen hyvin tähän joulunaikaan :). Nuo olivat ensi kosketukseni IsaDoran lakkoihin, hyvältä vaikuttaa!

      Poista
    3. Se on kyllä totta, että esim. musta lakka on kauniimpi lyhyemmissä kynsissä kuin pitkissä. Mä kritisoin lähinnä omissa kynsissäni kynnen mallia, lyhyenäkin näyttää hölmöltä kun malli on tuollainen leveä lapio :/

      Tuossa Jewels of the Orient-kokoelmassa on todella monta kaunista sävyä <3 :)

      Poista
  4. Hei haloo... Toiset taas on koko ikänsä syöny kynsiä... Että lähetään siitä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja täällä on myös toinen kuka on pureskellut kynsiään aikuisikään asti! :D

      Poista
  5. en ymmärrä miten kaikista noi isa doran lakat on niin hyviä. :D Omasta mielestäni ne ovat aivan hirveitä!! :D Aina leviävät kun niitä laittaa, ellei anna kuivua kahta tuntia ja sitten irtoavat kynsistä parissa päivässä kauheina levyinä. Värit ja suti on kyllä ihan jees!:)

    Ja ei ole rumat kynnet!! Löytyy niitä lyhyempiä ja kauheempia niinkuin minulla... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, no voi että! :( Ainakin tämä Sultan Palace on quick dry eli nopsasti kuivuva lakka ja lakkasin kynnet maanantaina ja edelleen ovat hyvät, eli itse en ole huomanut liuskottumista.

      :D okei, no pitää kai sitten uskoa, että ne ei ole rumat :D

      Poista
  6. Minäkin oon vähän noita Isadoran lakkoja katsellut, kun siellä on aivan ihania sävyjä mm. juuri tuo oranssi. En vaan oo vielä ainakaan raskinut ostaa kun en monesti jaksa lakata kynsiä ja oon siinä huono.
    Ja sun kynnet näyttää ihan hyvältä :) Itse en edes tykkää mistään superpitkistä kynsistä ja omatkin kasvaa liian nopeasti ja pitkiksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tässä Jewels of the Orient-kokoelmassa on mahtavia sävyjä! <3 Ja tykkään laadusta, viidettä päivää lakat kynsissä eikä mitään lohkeamista ole tapahtunut! <3

      Kiitos paljon! <3 ehkä tässä on sitten uskottava, että ne ei ole oikeasti rumat, vaan tämä kynsien rumuus-asia on mun korvien välissä :D

      Poista
  7. Hei mussu! Kokeilepa - vaikka ihan vain testimielessä - syödä kuukausi tai pari omega-3 -kapseleita. Ainakin omat kynteni tykkäävät niistä, saavat joustavuutta eivätkä hapristu niin helposti. Myös kuivat kyynärpäät ja kasvojen hilseily talvisin ovat niiden myötä historiaa. Vaikutuksen huomaa viimeistään parin kuukauden sisällä. Jos ei toimi, niin ei ole pakko käyttää. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa mun pitäisikin ostaa omega 3:sta ihan toisenkin syyn takia ;) kiitos darling vinkistä, en ole ajatellutkaan, että se vois auttaa tosiaan kynsiinkin! Toivotaan, että mä saan myös apua siitä kynsiin :)

      Poista
  8. Mulla kynsien kunto vähän vaihtelee: jos jaksan käyttää aluslakkaa (Essie Grow Stronger) ihan nudeillakin kynsillä niin ovat paremmat, mutta jos jätän kynnet huomiotta niin eivät ne kyllä mitkään kaunokaiset ole. Kaikkien lisäravinteidenkin kanssa mun kynnet tuntuu tarvitsevan ekstrakerroksen aluslakkaa päälleen ennen kuin voivat kasvaa edes vähän pidemmiksi :/

    Muutenhan tällainen lyhyt kynsimalli on oikein chic, ollaan siis ylpeitä näistä meidän töpökynsistämme! :)

    PS. Tuo lakka on just niin mun väri, aargh. En tarvitsisi enää yhtään lisää niitä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun tarttis kans ostaa jotain vahvistuslakkaa, Sally Hansenilla on yks hyvä, mulla oli sitä kauan sitten, mutta en muista yhtään sen nimeä! :/

      Ollaan ylpeitä :D Nyt olen jo niin monelta kuullut, että lyhyet kynnet ei olekaan nolot, että pakko se on uskoa :D <3

      Poista
  9. Tuo sävy on ihana! Niin ihana että olin jo kiikuttamassa sitä kassalle yhdessä Oasiksen kanssa kunnes tajusin että hetkonen, lakkalaatikossa lymyää jo kaksi lähes dupea! Formalin Jevnel Gold kokoelman 453 on niin lemppari että sitä on täytynyt jo vähän säästellä ja Ginat trikoti Pump the breaks on kyllä myös hyvin lähellä tuota Sultania.

    Kun tuo sävy yhdistetään mustaan ja kultaan tulee mulle vahvasti mieleen venäläiset puuastiat ja maatuskat ;)

    Mulla kanssa superkuiva iho ja hyödyllistä tai ei, oon ottanut tavaksi hieroa käytettyjä kahvinpuruja sormiin samalla kun heitän purut roskiin. Joskus kuorin käsiä myös hellästi hienosokeri + oliiviöljy seoksella. Sitten vaan paljon käsirasvaa päälle ;) Samoin yritän levittää kynsinauhaöljyä myös kynsien alapinnalle.
    Tää vuodenaika tekee kyllä mahdottoman vaikeaksi pitää kädet hyväkuntoisina!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tuosta kahvinpuru-vinkistä! Pitääkin kokeilla! :) <3

      Gina Tricotin lakkoja olisi myös kiva koklata, ovatko hyvän laatuisia?

      Poista

Kiitos kommentistasi :)