tiistai 18. joulukuuta 2012

Kimaltavia pesuhetkiä.

Olen ollut edellisessä elämässäni harakka tai jalokivivaras, sen verran paljon minua kiinnostaa kaikki kimaltava. Ainoa missä en kimaltavaa juurikaan siedä on vartalovoiteet, mutta suihkugeelit ovatkin asia erikseen. Tosin aina kun puhutaan kimaltavista saippuoista, mulle tulee mieleen tarina naisesta joka ennen gynekäyntiään pesasi itsensä jollain glittersaippualla...tarina taitaa olla urbaani legenda, mutta aika hauska sellainen :D

Joo. Tämmösiin sitten sorruin ostosreissullani. Olen tässä kautta aikain ostellut näitä I Love...-sarjan saippuoita ja mielestäni nämä ovat varsin kivoja, vaikka joskus tuoksut ovatkin hieman laimeita, valitettavasti.

Seppälästä löytyi siis tälläiset kimaltavat kaksoset ja koska en osannut päättää kumman ostaisin, ostin molemmat. Vasurilla näkyvä hopeinen sparkling snowflake tuoksuu sitruunalle, karamellille ja vanijalle. Oikeasti minun nenääni se tuoksuu kyllä ihan jollekin drinksulle! :D Mojitolle? Kullanvärinen glistening glow on, get this, MARSIPAANIN tuoksuinen! Hahaa, vihdoinkin saippua joka tuoksuu lempikarkilleni! Terveisiä vaan sinne Kissiksen isoveikalle joka on yhteisen Marsipaani-yhdistyksemme toinen arvovaltainen jäsen.


Kulta häviää kimalluksen määrässä hopealle. Hopeinen Mojiton tuoksuinen suihkari kimaltaa niin runsaasti pullossa, että tätä voisi tälläinen harakka tuijotella ihastuneena hyvänkin tovin. Kimallus ei jää iholle pesun jälkeen vaan valuu veden mukana lattiakaivoon.
Siksipä myös Isäntä joka on itseni kaltainen marsipaani intoilija, uskaltautui käyttämään tuota kultaista saippuaa :D

Kaikkea ne keksii, sanoo mun isoäitikin aina.


15 kommenttia:

  1. Taitaa tuo sitrus-vanilja ja marsipaani olla tän joulun trendi. Yves Rocherillakinhan on samantuoksuinen joulukaksikko!

    VastaaPoista
  2. Ooooh! Saattaisin ostaa tuollaisen hopeaisen jos en hukkuisi suihkusaippuapurkkeihin jo nyt.. :D

    VastaaPoista
  3. Mulla onkin sopivasti suihkusaippua loppumassa.. Pitänee käydä työpäivän jälkeen Seppälässä ostoksilla :D

    VastaaPoista
  4. ooolallaa, tuo hopeinen... o.O tahtoo!!!

    mulla on Anttilasta I love..sitrus & lime, arvaa vaan tuoksuuko se ihanalta.. mmm :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se Citrus&Lime on ihana, mulla on kans sitä :) <3

      Poista
    2. sokkarilla oli noita kimaltavia, mutta jätin hyllyyn.. nyt harmittaa!! :D

      Poista
    3. No höh! Oisit vaan nyt ostanut sen! :)

      Poista
  5. Ihanan näkösiä! Etenkin toi hopea, terveisin hopeiden glitter-kynsilakkojen kuluttaja. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D juu, en ole koskaan omistanut noin blinggaavaa suihkugeeliä!

      Poista
  6. Oih,noita mäkin haluan =)

    Olen myös kuullut ton gyne-tarinan,enkä toisaalta ihmettelis vaikka olis tottakin.Siinä on tohtori saanut sitten ilmoitella tavaran olevan oikein kiiltävän freessi.
    Tai "Rva hyvä,teillä on glitterhiiva-syndrooma"...

    VastaaPoista
  7. Mä en ole vieläkään uskaltanut kokeilla mitään glitteriä sisältävää suihkugeeliä, koska pelkään sitä kimalletta löytyvän joka paikasta suihkun jälkeen. :D

    VastaaPoista
  8. Ensin ihastelin noita, mutta kun nuuhkaisin tuoksuja niin jätin suosiolla hyllyyn. Jotenkin liian äklöjä/toinen muistutti jotain likööriä tuoksultaan. :D Harmi, olisin halunnut tykätä noista kauniin ulkonäön vuoksi. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)