torstai 15. marraskuuta 2012

Täydellinen kulmaväri.

Me kaikki haaveilemme täydellisistä kulmakarvoista, eikö? Ainakin itse ihastelen aina kun joku on osannut muotoilla ja värjätä kulmansa oikeaoppisesti ja kauniisti.

Olen jo monta vuotta käyttänyt kulmieni värjäämiseen kulmakynää, mutta kynän jälki on aika haastavaa saada ns.näkymättömäksi. Jälki on helposti liian kova ja piirretty. Luomivärejäkin olen kulmieni värjäämiseen käyttänyt, mutta useimmiten kuitenkin olen toiminut kynän kanssa.

Sain upean mahdollisuuden yhteistyökumppanini Cosmeryan kautta päästä tutustumaan Christian-merkkiseen kulmaväriin. Tuote oli itsessään minulle aivan uusi tuttavuus, joskin tälläisistä sapluuna-mallisista väreistä olin  joskus jostain lukenut.


Pakkaus sisältää kulmavärin, kolme sapluunaa ja kaksipäisen sudin. Sain testattavakseni sävyn Irid Brown C66, joka on tarkoitettu mustahiuksille. Hiukseni ovat mustat, mutta ihoni väri on melko vaalea, joten tämä sävy on ehkä aavistuksen liian tumma minulle.

Sapluunoita on kolmea eri kokoa, paksu (ylinnä), luonnollinen (keskellä) ja ohut (alimpana). Itse käytän tuota alinta eli ohuinta. Olen kokeillut näitä kaikkia ja tuolla paksuimmalla sapluunalla näytin niin hurjalta, etten edes kehtaa julkaista kuvamateriaalia kyseisestä kokeilusta :D

Suti on kaksipäinen ja olen käyttänyt pehmeämpää päätä eli tuota joka näkyy oikealla kuvassa. Tällä tavalla jälki on pehmeämmän ja luonnollisemman näköinen.

Kulmaväri on todella helppo ja nopea käyttää ja siksi ihastuin siihen heti. Sapluunaa pidetään kulmakarvojen päällä ja toisella kädellä suditaan väri paikoilleen, voilá valmista tuli! Väri on veden-, uimisen- ja saunomisen kestävä, mutta lähtee kuitenkin vaivatta normaalissa meikinpuhdistuksessa pois. Itse käytän kaksoispuhdistusta eli ensin öljymäistä tuotetta ja sen jälkeen maitomaista puhdistusemulsiota. Sapluunaa voi käyttää myös kulmakarvojen nyppimiseen apuna, sen avulla saat täydellisen muodon kun nypit kulmasi.

Kuvassa olen tehnyt ohuimmalla sapluunalla kulmat itselleni. Koska olen todella kalpea ihonväriltäni, tuo kyseinen sävy Irid Brown C66 on minulle aavistuksen liian tumma, mutta koska sapluunat ovat todella helppoja ja ihania käyttää, hyödynnän niitä esim. luomivärin kanssa jonka sävy sopii kulmilleni tätä sävyä paremmin.

Mahtava tuote! Cosmeryassa on näitä vielä muutamia kappaleita myynnissä mikäli innostuit tästä tuotteesta, täältä pääset ostoksille.

Tässä vielä tutorialvideo aiheesta:




Tuote saatu ilmaiseksi blogiyhteistyön kautta.

4 kommenttia:

  1. Mä käytin kanssa pitkään kynää, mutta nyt oon n. kuukauden verran tehnyt kulmat Viva La Divan kulmatriolla. Siitä löytyikin justiinsa mulle sopivat sävyt ja useampaa sävyä käyttämällä saa luotua kulmiin kivaa kolmiulotteisuutta :) Tuskin enää palaan kynään..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen ajatellut kans hankkia sen VLD:n kulmavärin :) Sitä voisi hyödyntää näiden sapluunoiden kanssa :)

      Poista
    2. Saakohan muuten sabluunoita ostettua jostain erikseen ilman kulmaväriä? Ihan mielenkiinnosta voisi kokeilla :)

      Poista
    3. Tältä merkiltä tuskin saa pelkkiä sapluunoita, muista merkeistä en osaa sanoa :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)