maanantai 26. marraskuuta 2012

Minä kun muutkin -The Naked Truth.

Kupletin juoni meni niin, että kasvot pitää kuvata ilman meikkiä ja kuvat pitää julkaista ilman kuvankäsittelyä. Nyt tunnustan käsitelleeni kuvia sen verran, että lisäsin hieman kirkkautta niihin, koska luonnonvalo ei vaan tällä hetkellä riitä mihinkään kunnollisiin valotuksiin. Mutta mitään ihon virheitä, ryppyjä, silmäpusseja tai muitakaan epäkohtia ei ole airbrushattu pois.

Lähdin mielelläni tähän naku totuus-kamppikseen mukaan :) (Vaikka olen tainnut kyllä meikitöntä naamaani täällä esitelläkin joskus jonkun naamio/ihovoide-postauksen yhteydessä...?) Tämän postauksen idea on mielestäni siinä mielessä hyvä ja tervehenkinen, että vaikka pyörimmekin kauneuden maailmassa ja käsittelemme pinnallisia asioita, meillä on silti munaa selkärankaa näyttää meikittömät kasvomme ja olla esimerkkinä siitä, että itsensä hyväksyminen kaikkine virheineen on hyvä asia. Kaikissa meissä on virheitä, ulkoisia ja sisäisiä, ja se tekee meistä jokaisesta mielenkiintoisen ja persoonallisen. Jokaisessa ihmisessä on monenlaista kauneutta.
Minulla on esimerkiksi oikean kulmakarvani alla pitkä arpi, mutta se arpi on mielestäni kaunis siinä mielessä, että se muistuttaa minua siitä, että se joka sen siihen aiheutti ei osunut alemmas ja siksi minulla on vielä näkökyky oikeassa silmässä tallella. Hyvä, että arpi siis on siinä missä se on, eikä alempana.



Kuvat on otettu aamulla heti aamupesun jälkeen jolloin tämä alaston totuus on ainakin meikän kohdalla hyvin autenttinen!


Tältä muuten näyttää myös luonnonkiharat hiukset aamulla kun on nukuttu yö hiukset auki. Ei maailman siistein hiuspörrö, vai kuinka? Päätin, että en myöskään tee hiuksilleni mitään vaan annan niidenkin olla "alastomina". Sotkuista kiharaa ja takkuja, sitähän ne aamuisin mulla on :)



Haha, loppuun oli pakko vielä laittaa "Movember"-kuva.  Kuinka monen mies on lähtenyt tähän viiksien kasvatustempaukseen mukaan? Meidän Isäntä on kasvattanut omia kalapuikkojaan raivokkaasti koko kuun, mutta hänen partakarvansa ovat kovin vaaleat joten viikset eivät ole mallia Tom Selleck :D


6 kommenttia:

  1. Mun poikaystävällä on jo viikset ja parta ennestään eikä suostunut ajamaan niitä pois että voisi alkaa kasvattamaan uudestaan :P

    Mä ajattelin skipata Naked Truth -postauksen vaikka aihe on tärkeä, mutta musta on niin monta meikitöntä kuvaa jo blogissa ettei siinä olisi mun kannalta mitään uutta. Viime viikollakin kaksi naamakuvaa ilman meikkiä postannut. Ainoa on, että tietysti jos vetäisin englanniksi niin tietäisivät muuallakin mitä meidän Suomen blogisfääreissä tapahtuu :D

    VastaaPoista
  2. Joo, itseasiassa mäkin mietin, että onko tämä mun meikitön naama jotenkin uusi asia täällä, koska olen varmaankin muutamaankin otteeseen julkaissut jonkun voidepostauksen yhteydessä meikittömän kuvan, mutta ajattelin nyt kuitenkin lähteä mukaan :) Ihan piristävä tempaus! :)

    VastaaPoista
  3. Mä kirjoitin aiheesta mutta skippasin kuvan.Koska ketään ei oikeesti kiinnosta näin vanhan akan pärstä.Kaikki tietää sen olevan tappavaa tavaraa.

    Sun iho näyttää tosi hyvältä ja likimain kosketeltavan pehmeältä.

    Sun hiuspörrö on söpö,mä tykkään niin naisten kuin miesten "aamuhiuksista" =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, mä olen melkein yhtä vanha akka kuin säkin :D Ja tänne vaan laitan meikittömiä kuvia, aivan röyhkeesti :D

      Voi kiitos! :) <3 ihanasti sanottu :) Joo, nyt on iho aikast hyvässä kunnossa, itsekin olen ollut aivan ihmeissäni moisesta! :)

      Poista
  4. Juu eipä mullekaan niin uusia asia ollut, kun blogissa monta kertaa ollu kuvia ilman meikkiä tms. Tää on silti tosi kiva haaste :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)