torstai 29. marraskuuta 2012

Korppukantapäiden pelastaja.

Tein pienen joulutilauksen Dermolle ja otin kokeiluun paljon kehutun Karbamidi-jalkavoiteen. Jalkani ovat koko ajan katastrofaalisessa tilassa, kaikesta rasvailusta huolimatta. Varsinkin vasen kantapääni on sellainen korppu, että apua!

Olen joskus aiemminkin käyttänyt Dermon jalkavoiteita ja ihan tykkäillyt niistä joten odotukseni tämän suhteen oli ylhäällä. Onneksi todellisuus vastasi odotuksiani, koska jo ensi kokeilusta lähtien jopa vasen kantapääni alkoi osoittamaan elpymisen merkkejä! Jeij!

Voide on hajustamatonta, mikä on sinänsä ihan mukava yllätys. Itse toki pidän kovinkin raikkaista jalkavoiteiden tuoksuista, esim. Deep Stepin polkkakarkki-voide on niin hyvän tuoksuista, että sitä melkein tekisi mieli pursottaa suuhun! :D Mutta tämä kyseinen voide ei tuoksu yhtään miltään.

Voide on valkoista ja hieman läpikuultavaa. Se tuntuu salvamaiselta ja imeytyy ihoon todella hyvin. Olen levittänyt tätä jalkoihin illalla ennen nukkumaan menoa ja aamulla jalat ovat tuntuneet niin pehmoisilta, että niitä tekisi mieli silitellä :) Kun jalat voi hyvin, koko keho voi hyvin.

Mahtava tuote, yksi parhaimmista jalkavoiteista jota olen koklannut ja hintakaan ei ole paha,
150 ml:n tuubi maksaa 4,90 €

INCI:
Aqua, Urea,Olus Oil,Glycerin, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Isopropyl Palmitate, Stearic Acid,
Ethylhexyl Stearate, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Allantoin, Ethylhexylglycerin

13 kommenttia:

  1. Klick klick, tämä täytyy kotiuttaa testiin kun hintakin on niin kohtuullinen ja aiempi tassuvoide vetelee viimeisiään.

    Kiitti Nonnu tästä hyödyllisestä arviosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä on kyllä hinta+laatu kohdillaan! :)

      Oleppa hyvä! :)

      Poista
  2. Mä tykkään Oriflamen 10% Urea jalkavoiteesta. Toimii! Tässä luultavasti about saman verran ureaa niin uskon että toimii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todennäköisesti juu! Nää ureaa sisältävät voiteet on kyllä hyviä, ostin pari vuotta sitten Saksasta todella hyvän vartalovoiteen joka sisälsi ureaa, harmi kun ostin vaan yhden pullon... :(

      Poista
  3. Mä tajusin eilen illalla BB:ta katsellessani (...), että vähänkö MUN jalkapohjat on korput! Ei oo ikinä tälleen ollu! Teen pari x vuodessa sen japanilaisen kuorintasukkahommelin ja sen jälkeen on pehmoset ku vauvvalla mut näköjään vaikutus ei kestä kovin kauaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voin ottaa tän mukaan (jos vaan suinkin muistan), voit ottaa testit jos tykkäät :)

      Poista
  4. Dermo on tutustumisen arvoinen.
    Hintataso kohillaan ja tuotteet laadukkaita.

    Tosin törpykät on neutraalin "ei minkään" näkösiä..mutta onneksi tullut tutustuttua aikoinaan töiden kautta niin löysi ko firman.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään Dermoista kans :) Monta suosikkia löytyy valikoimasta.

      Poista
  5. Pakkosaada! Mulla on kans kuivat jalkapohjat vaikka kuinka rasvaisi. Eli selvästi väärä voide perhana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä kantsii kyllä kokeilla! :) Itte ainakin tykästyin kovinkin! :)

      Poista
  6. Mä kokeilin tästä näytepussukan sillon joskus, kun ilmestyi. En tiedä laitoinko liikaa (olen tottunut hukuttamaan kintut voiteeseen), koska se lähti inhasti rullautumaan. Jäi harmittamaan, enkä sitten ostanut täysikokoista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho! :( Mä en ole huomannut mitään rullaantumista, olikohan se näytepussukan sisältö ihan kunnossa?

      Poista
    2. Niin joo, en tullut sitä edes ajatelleeksi. :) Ihmettelin vaan, että miten tää toimii kaikilla muilla, mutta mulla ei!

      Poista

Kiitos kommentistasi :)