tiistai 27. marraskuuta 2012

Day 13: 10 celebrity crushes

Tänään on vuorossa julkkis-ihastukseni ja tämä lista on aika miespainotteinen. Etten sanoisi TÄYSIN pelkkää äijää.

No niin tytöt, tässä vähän poikia joihin olen "ihastunut" ;)

 Herra Bond. Mikael Blomqvist. Eli Daniel Graig. Ne jäänsiniset silmät...ne on suorastaan laittomat.


 Ryan Gosling. Ryan voisi mun puolesta tehdä vain sellaisia rooleja jossa ollaan ilman paitaa.

Tom Hardy. Jos joku ei tunnistanut, hän on uusimman Bätmän-leffan Bane.


Ian Somerhalder. Joo pakkohan tämänkin ikäisellä tädillä on olla vampyyrifiksaatio. Mulla se on Damon Salvatore.

Ryan Reynolds. Miten nää kaikki Ryanit näyttää näin hyvältä ilman paitaa? Ja miks mä just satuin tälläisiä kuvia valitsemaan? Oho.

Fredrik Weileby. Hän on Sparzanzan laulaja. Mikä ääni. Mikä mies.

Channing Tatum. Ja taas yks kundi ilman paitaa. Ei paha.

Nikki Sixx. Vanha heroiinin huuruinen rokkikukko. Mutta silti niin kuuma.



Michael Bublé. Niinkuin tuossa aiemmin jo mainitsin, hän voisi laulaa mun korvaan vaikka saamelaisia kansantanhuja ja mä jaksaisin kyllä kuunnella.

Jussi69. Jussi on vaan ihana. Fiksu ja symppis. Vaikka tukka onkin kuin tarhapöllöllä.

16 kommenttia:

  1. vampyyrit joo, mutta ne vanhat vampyyrit, ei nämä nykyiset glitterkuorrutetut vampyyrit ole mistään kotosin :D ja meillä on kyllä ihan erillainen miesmaku, ensimmäisen hyväksyn juuri ja juuri, mutta muille computer says, no :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D eihän Damon Salvatore ole glitterkuorrutettu? :D Edward Cullen on kyllä sellainen, enkä tykkää yhtään, yök! :P

      Joo, mun heikkoutena on tälläset pretty boyt ja kaljut, tatuoidut miehet :D Ja tietty noi rokkipojat :)

      Poista
  2. ihanaa! mulle tuli oikee hymy huulille kun kattelin noita sun hm.. "lempparimiehiä" :D

    muutama sama ku mun listalla!! Daniel, Channing ja Ian :D ja kyllä, voin puhua heistä etunimillä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D loistavaa!

      Tottakai heistä puhutaan etunimillä! :DD

      Poista
  3. Ihana postaus :D Ja voin kyllä yhtyä tuohon, että jäänsiniset silmät ovat miehillä melkosen laittomat..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) kiva kuulla, kiitos! Näitä top 10-listoja on ihan mahtava tehdä!

      Poista
  4. Ööh, meillä menee tämäkin lähes yksi yhteen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nina, musta alkaa tuntua, että me ollaan jotain sukua toisillemme :D

      Poista
  5. Daniel Craig ihanine silmineen ♥ Ja Ian Somerhalderkin mulle kelpais silmiensä kanssa. Ja vampyyrina!

    VastaaPoista
  6. Gavin Rossdale!! Drooling since '96 tms... I-ha-na. <3 Rokkarit on jees. :)

    VastaaPoista
  7. Jahah..että tämmösii karjuja =)

    Tää olikin hauska,pitää kyllä itsekkin humauttaa lista eetteriin,koska se on tyystin toisenlainen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä :D

      tee ihmeessä! Haluan nähdä mitä Tylyn listalta löytyy :)

      Poista
  8. Uuuh, täytynee joskus tällänen itsekin vääntää, mikäs näitä kuvia katsellessa..

    Ryan Reynoldsilla on jotain omituista untuvaa tossa rinnan ja vatsan päällä :P Ja mä oon varmaan häpeä naiskunnalle mutta mun mielestä Channing Tatum on tosi limainen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tee ihmeessä! :) Nää on jotenkin niin kivoja tehdä sekä näitä on kiva lukea toisten blogeista :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)