torstai 22. marraskuuta 2012

Asiakaspalvelun kukkanen: Nelly.com

Palaan vielä yhden postauksen ajaksi nillittämään Nelly.comin palvelusta. Kirjoittelin viime viikolla törkeääkin törkeämmästä tapauksesta jonka valitettavasti sain kokea tuon kyseisen yrityksen toimittamana.

Hehän lupasivat lähettää minulle uudet bokserit, mutta sitten sain s-postin missä niiden kerrottiin olevan loppuunmyyty ja rahat palautettaisiin minulle. Noh, koska olen tarkan markan tyttö, huomasin etteivät rahulit ole vieläkään palautuneet minulle joten otin yhteyttä Nellyyn (vaikka oikeasti olisin halunnut unohtaa jo koko firman...)

Kirjoitin sinne pitkähkön meilin missä kertasin tämän tapahtuneen ja annoin vielä ojentavaa palautetta miten he olisivat voineet hoitaa minulle päin tämän reklamaation, ikään kuin vinkiksi, että vielä voisi edes YRITTÄÄ hyvitellä minulle tätä. Ehdotin, että he olisivat voineet esim. korvata minulle tämän mielipahan lähettämällä minulle TH:n bokserit toisesta mallistosta. Peräänkuulutin myös vielä sitä miten tälläistä voi tapahtua ja miksi tälläistä tapahtuu.

Tässä mitä sain vastaukseksi:

"Hei, kiitos viestistäsi.
Olemme pahoillamme että olet saanut käytetyt bokserit. Laitoimme uudet tilaukseen mutta ne ovat loppuunmyyty eikä ole tulossa sinulle myöhemmin.

Maksamme summan  xx € kortillesi takaisin.  Voit saada ilmaiset toimituskulut seuraavaan tilaukseen.


Hyvää päivänjatkoa!
"

Tää on oikeasti jo niin törkeää, että ihan alkaa naurattaa. Tämä lause olemme pahoillamme että olet saanut käytetyt bokserit, todetaan tuossa siihen tyyliin kuin se olisi maailman normaalein asia ja sellainen jota nyt vaan sattuu tämän tästä. No big deal.

Vaikka tämä heidän hyvityksensä olikin näinkin ruhtinaallinen, minun pitää valitettavasti nyt kieltäytyä vastaanottamasta sitä, koska en aio enää tilata kyseisestä puljusta mitään.

Sori Nelly.com, me ei olla enää kavereita.




20 kommenttia:

  1. No ei kyllä paljon ilmaiset postikulut lämmittäsi minuakaan, enkä kyllä tilaisi vaikka saisin jonkun pienen lahjakortinkin, tuossa tilanteessa pitäisi jo lepyttelynkin olla kunnollista, eikä mitään ilmaisia postikuluja...

    VastaaPoista
  2. Haha, ihanaa et joku muukin avautuu blogissaan verkkokaupoista! :D Mut tää on just tyypillistä, et ku jotain jossain kämmitään, niin ei sitä tuotetta enää sit saakaan. Näin mulle kävi Nellyn kanssa kesällä, mekko ei tullut perille koskaan vaan palautui lopulta sinne, rahat sain takas mutta jäin ilman mekkoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä avaudun mistä vaan missä koen saaneeni vääryyttä :D

      Se on kyllä ihme pulju! :/

      Hei kiitti muru postilähetyksestä, se tuli tänään :)

      Poista
  3. Tämä on niin uskomaton juttu että huhhuh! Varsinainen farssi!

    Tässä piristysruiske jota olen n. 3 vko katsonut melkeinpä joka päivä kun on mieli ollut vähän alamaissa...
    http://www.youtube.com/watch?v=i6OwxEd0Th0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se tämä kyllä on!

      Eiiiih....ihana! :D <3 tuo musa on just sopivaa tuollaista mopomusaa, tuo vois soida täällä meillä himassakin kun meidän ukkeli säätää jotain :D
      Kiitos, ihana piristys <3 :)

      Poista
  4. Mulla meni maku nelly.comista pari vuotta sitten. Tilasin sieltä paljon vaatteita. Kun paketti tuli, aloin tutkia vaatteissa olevia hintalappuja ja verrata niitä laskuun. Yksikin paita oli 5 € kalliimpi laskussa kuin hintalapulla. Otin asiakaspalveluun yhteyttä, että mitäs peliä tämä. Sieltä vastattiin, että hintalapuissa olevat hinnat ovat vain suositushintoja, että hinnat ovat laskussa ihan oikein. Lähetin takaisin sähköpostia, että maksan ne hinnat, mitä hintalapuissa lukee, koska kaupassakin joutuisivat myymään siihen hintaan. Tähän ei suostuttu. Laitoin uuden sähköpostin, jossa vetosin lakiin ja sanoin, että palautan kaikki vaatteet, koska saan ne tavallisesta kaupasta halvemmalla. Silloin suostuivat pitkin hampain antamaan 20 €:n alennuksen laskusta. Ei jäänyt hyvä maksu. Tosi törkeää tarjota ilmaisia postareita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No justiinsa! :/ On kyllä aivan ihme firma! Boikottiin vaan koko p*ska!

      Ilmaset postarit on aivan naurettavan laimea korvausyritys tälläsestäkin kämmistä mitä mulle kävi. Ja tuo sun tapaus olisi pitänyt heti antaa sulle alennus eikä aleta vänkäämään muuta. Ei voi kuin ihmetellä tuota toimintaa :/

      Poista
  5. Aika tökeröä palvelua ja hyvitys pelkkää ilmaa. Mä en oo koskaan tilannut Nellystä mitään, enkä kyllä tilaakaan. Boikotissa on myös theBos.fi, koska siellä palvelu on samaa luokkaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika monissa näissä nettirättikaupoissa on vähän kumma meininki, tilasin Zalandolta Isännälle Paul Frankin t-paidan kaksi eri kertaa ja ihan sieltä miesten osastolta ja kummallakin kerralla sain naisten paidan :/ Ihme touhua.

      Poista
  6. Naurettavaa ja ylimielistä toimintaa. Vaikuttaa siltä, että firmassa on ensinnäkin joitain aivan taliaivoja töissä, ja toisekseen siltä, että virheitä sattuu ihan koko ajan, ja ovat vaan aivan kyrpiintyneitä vastaamaan näihin valituksiin. Sen lisäksi, että tuon vastauksen sisältö on suorastaan absurdi, se on mun mielestä vähän tökeröä suomen kieltä muutenkin. Siis siitä vaan kuvastaa niin ylimielinen ja välinpitämätön asenne. Kiitos että kerroit kuitenkin tästä, niin en vahingossakaan koskaan tilaa sieltä mitään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! No se tässä tulee väkisinkin mieleen, että mitä vajukkeja siellä on hommissa kun vähän joka vaiheessa kämmäillään tälleen :/

      Juu hyvä, boikottiin vaan koko lafka!

      Poista
  7. Oon kuullu tosi paljon huonoa palautetta Nellystä ja varsinkin siinä vaiheessa kun kerroit noista boksereista, niin tein päätöksen että en todellakaan tule mitään sieltä tilaamaan vaikka kuinka tekisi mieli. Se pulju ei mun rahoja saa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä päätös! Todennäköisesti säästyt mielipahalta monessa suhteessa kun et osta sieltä mitään! :)

      Poista
  8. Mitä sä sitten olisit halunnut hyvitykseksi tuosta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinkuin tuossa kirjoitin niin he olisivat esimerkiksi voineet hyvittää mulle vaikka toisesta mallistosta bokserit ja jos olisivat olleet fiksuja niin laittaneet vaikka yhdet vielä extraksi mukaan. Ja tietty niin, että ne olis olleet uudet ja käyttämättömät :P

      Poista
    2. No toi oliskin ollut ihan ok jos ne olis laittanut jotkut toiset vastaavat sulle veloituksetta, mutta en usko, että mikään firma antaa kaksia sen takia, että yksissä on ollut vikaa.

      Poista
    3. Riippuu varmasti aika paljon firmasta ja siitä minkälainen vika tuotteessa on ollut. Mielestäni käytetty, verinen alusvaate alkaa olemaan sitä luokkaa, että siitä voisi korvata hieman enemmänkin kuin vain uuden tuotteen? Mutta ehkä tämä on vain minun mielipide, järkytyin vain aika lailla tästä saamastani tuotteesta, koska se että tuollaista voi ylipäätään tapahtua, on jo aika lailla käsittämätöntä.

      Poista
  9. Siis mitä? Käytetyt bokserit? Hyi! =D Miten sellainen voi edes olla mahdollista!

    Itse olen tilaillut sieltä monen monta kertaa, eikä koskaan ole ollut ongelmia, onneksi. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, sellaiset kamalat veritahraiset boksottimet tuli :/ Aika järkkyä oikeesti!

      Poista

Kiitos kommentistasi :)